Kizárólag csúnyának tartott emberek lehetnek itt modellek: luxus és karrier vár rájuk
Nem olyan a külsejük, mint a legtöbb modellnek, mégis elképesztően sikeresek.

ugly models cover
Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

Celine Dion sikkesebb, mint valaha: 52 éves korára igazi stílusikonná érett »

Teljes testet átmozgató, vidám aerobic: napi 30 perc, és beindul a fogyás »

4 egyszerű lépés a tökéletes tusvonalért, maszatolás nélkül: kezdőként is menni fog »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Általában szigorú feltételei vannak annak, hogy valaki modell lehessen. Megvan, hogy milyen arcvonások keresettek a szakmában, nem beszélve a szép mosolyról és persze, a testmagasságról. 

Egy ügynökségnél viszont kifejezetten olyan modelleket keresnek, akik nem úgy néznek ki, mint általában a képeken vagy a kifutókon szereplő nők és férfiak. Az Ugly Models az elvárásokkal és a szépségideállal szembefordulva csúnyának mondott embereket foglalkoztat, méghozzá nagy sikerrel.

Csúnyának tartott emberekből lesz sikeres modell

A londoni székhelyű ügynökség 1969-ben jött létre, és mára egyre nagyobb a kereslet a modelljeikért, akik az alapító, Marc French szerint különlegességet és színt visznek a divatvilágba. Vannak köztük molettek és vékonyak, tetováltak és színes hajúak, sőt, az egyik férfi például több mint 2500 piercinggel büszkélkedhet. Egy dolog azonban közös bennük: egyáltalán nem olyanok, mint a legtöbb manöken. Sőt, még a fotóik sem hasonlítanak a hagyományos portfólióképekhez. De a névvel ellentétben nemcsak csúnyának tartott emberekkel foglalkoznak, hanem olyanokkal is, akiknek máshol esélyük sem lenne labdába rúgni ezen a területen. Egyre több híres márka figyel fel rájuk, és kínál nekik szerződést a legújabb kampányaikhoz. A jövőbeni divathetekre is hatalmas az érdeklődés irántuk, amivel rengeteget kereshetnek.

Mi a képeket elnézve nem látunk csúnya embereket, így inkább a martketingnek szólhat ez a kifejezés, inkább átlagosnak mondanánk őket, de persze üdvözlendő, hogy sokféle embert közvetít az ügynökség.

Ezt is szeretjük