Kizárólag csúnyának tartott emberek lehetnek itt modellek: luxus és karrier vár rájuk
Nem olyan a külsejük, mint a legtöbb modellnek, mégis elképesztően sikeresek.


- Bő 20 évet letagadhatna ez a 60 éves nő, amire az öltözködésével is rásegít: nála a kor tényleg csak egy szám »
- A sztárok szettjeit másolja le a molett nő, hogy bebizonyítsa, a méret nem akadály: ilyen csinos és nőies »
- A Vezércsel 24 éves színésznője nem a snassz ruhák híve: imádjuk Anya Taylor-Joy stílusát »
- Angelina Jolie és Brad Pitt középső lánya jól megnőtt: a 14 éves Shiloh olyan magas, mint az anyja
- Helyesíráskvíz, amit sokan elrontanak: egyelőre vagy egyenlőre, melyik a jó?
- Friss felvételen a 85 éves Alain Delon: volt felesége társaságában fotózták le
- Általános iskolás tananyag: tudod, mi a szófaja a következő szavaknak? Kvíz!
- Magyar is van a világ leghíresebb mémjei között: a rajtuk szereplő emberek így megváltoztak az évek során
Általában szigorú feltételei vannak annak, hogy valaki modell lehessen. Megvan, hogy milyen arcvonások keresettek a szakmában, nem beszélve a szép mosolyról és persze, a testmagasságról.
Egy ügynökségnél viszont kifejezetten olyan modelleket keresnek, akik nem úgy néznek ki, mint általában a képeken vagy a kifutókon szereplő nők és férfiak. Az Ugly Models az elvárásokkal és a szépségideállal szembefordulva csúnyának mondott embereket foglalkoztat, méghozzá nagy sikerrel.
Csúnyának tartott emberekből lesz sikeres modell
A londoni székhelyű ügynökség 1969-ben jött létre, és mára egyre nagyobb a kereslet a modelljeikért, akik az alapító, Marc French szerint különlegességet és színt visznek a divatvilágba. Vannak köztük molettek és vékonyak, tetováltak és színes hajúak, sőt, az egyik férfi például több mint 2500 piercinggel büszkélkedhet. Egy dolog azonban közös bennük: egyáltalán nem olyanok, mint a legtöbb manöken. Sőt, még a fotóik sem hasonlítanak a hagyományos portfólióképekhez. De a névvel ellentétben nemcsak csúnyának tartott emberekkel foglalkoznak, hanem olyanokkal is, akiknek máshol esélyük sem lenne labdába rúgni ezen a területen. Egyre több híres márka figyel fel rájuk, és kínál nekik szerződést a legújabb kampányaikhoz. A jövőbeni divathetekre is hatalmas az érdeklődés irántuk, amivel rengeteget kereshetnek.
Mi a képeket elnézve nem látunk csúnya embereket, így inkább a martketingnek szólhat ez a kifejezés, inkább átlagosnak mondanánk őket, de persze üdvözlendő, hogy sokféle embert közvetít az ügynökség.
OLVASD EL EZT IS!