Mádai Vivien, Ördög Nóra és Tatár Csilla a Triumph tavaszi kampányában tündökölnek (x)

Együtt erősebbek vagyunk! - a Triumph tavaszi kampányában három gyönyörű sztáranyuka mutatja meg kedvenc Amourette-melltartóját.

Triumph tavasz nyár 2019 (x)
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

A kampány a tavalyi nagy sikerű „TogetherWeTriumph” - Együtt erősebbek vagyunk kampány folytatása, mely arra hívta fel a figyelmet, hogy milyen fontos a női összefogás, és az, hogy a nők támogassák egymást a mindennapokban.

Csilla, Nóri és Vivien az elmúlt évben több Triumph-kampányban is szerepeltek, évek óta nagy rajongói a márkának. Nemcsak szépek, de sikeresek is, gyönyörű gyerekeik, csodás családjuk van, és példaértékű életet élnek. Több éve külön-külön a márka nagykövetei, és a privát életben is nagyon jó kapcsolatot ápolnak egymással. 

Ezért is tartották fontosnak, hogy most együtt mutassák meg magukat a kamera előtt, így szimbolizálva azt, hogy milyen fontos a női összetartás, és, hogy a nők támogassák egymást. A Triumph több mint 135 éve dolgozik azon, hogy a női önbizalmat erősítse, és tökéletes kényelmet biztosító melltartókat gyártson.

A tavaszi kampány főszereplője, az ikonikus Amourette kollekció már több mint hatvan éve a vásárlók kedvence. Széles fazon, szín- és méretválasztékából garantáltan mindenki megtalálja magának azt a legkényelmesebb fazont, amiben a legjobban érzi magát, a nap minden percében. 

A tavaszi kampányban mindenki a személyiségéhez legközelebb álló modellt mutatja be. Mádai Vivi a klasszikus Amourette 300 fazon merevítős verzióját viseli, trendi mentazöld színben. "Évek óta rajongva szeretem a Triumph termékeit. Ez a mentazöld csipke rögtön elvarázsolt, tökéletesen illik a személyiségemhez, biztosan tart, és szexinek érzem magam benne. A színe pedig pont passzol a tavaszi pasztell ruhatáramhoz. 

A Triumph számomra évek óta sokkal több, mint melltartó. Olyan, mint egy jó barátnő, magabiztosságot ad, biztos pont az életemben. Tudom, hogy a melltartóválasztásban nem kell kompromisszumot kötnöm. Nagyon örültem, hogy a tavalyi nagy sikerű „Együtt erősebbek vagyunk” kampány után idén Csillával és Nórival együtt állhattunk kamera elé. Nagyon jó hangulatú fotózás volt, amit a képek is egyértelműen tükröznek. Szuperül éreztük magunkat egymás társaságában. Együtt tényleg erősebbek vagyunk - én és a csajok és a melltartónk.” 

Ördög Nóri az Amourette Charm kollekció finom, bézs árnyalatú, virágos díszítésű, szivacsos melltartóját választotta. „Már tavaly szeptemberben elvarázsolt ez a kollekció, amikor a férjem kamerája előtt igazi Nőnek érezhettem benne magam. A fotózásra választott modellt sokat viselem a hétköznapokon is. Örültem ennek a visszafogott virágmintának, mert nagyon jól passzolt a tavaszi hangulatomhoz és a fehér ruháimhoz. Enyhén szivacsos kosárkialakítása pedig tökéletes dekoltázst varázsol.

Nagyon szívesen vállaltam a kampányt, mert az őszinte és hiteles összekapcsolódásokban hiszek. Anyukám tini koromban kézen fogott, és megvette nekem az első melltartómat, egy push up-os Triumphot. Elmondani nem tudom, mennyire büszke voltam rá. Szóval már a nővé érésem folyamatában is ott volt mellettem ez a márka, és megtisztelő, hogy két gyerek anyukájaként is képviselhetem a brandet és a fotókon keresztül a nőiességet. A kampány üzenete a női összefogásról szintén közel áll a szívemhez: számtalan élethelyzetben megtapasztaltam már, hogy mi, nők milyen hihetetlenül erősek vagyunk, ha összefogunk.

Alig vártam, hogy Vivivel és Csillával is találkozzunk, mert mindig van egy csomó megbeszélnivalónk, és ez most is így történt! Hogy közben fotók is készültek ezen a szuper napon, az már valójában csak hab a tortán! 

A fotózás előtt kicsit izgultam, milyen lesz két másik gyönyörű nővel együtt a férjem kamerája előtt pózolni. De gyorsan beigazolódott, hogy szuperül tudunk együtt dolgozni, és együtt tényleg erősebbek vagyunk. Na és az is fontos, hogy a férjem nőként tíz év után is vonzónak és szépnek lásson. Igazi ünnep, amikor ő fotóz! Rengeteg bókot zsebeltem be aznap tőle, és ez a töltet visz előre a hétköznapokon. Köszönöm a Triumph-nak ezt a csodás élményt és a kedvenc Amourette-melltartómat! 

Tatár Csilla, a Triumph Amourette Charm halvány rózsaszín, szivacsos melltartóját választotta. „Négy évvel ezelőtt a Triumph-fotózás megváltoztatta az életemet. Emlékszem, az akkori fotózáson már számoltam vissza a napokat, és alig vártam, hogy megvehessem a terhességi tesztet. A fotózás után pár napra pedig már ott volt a kezemben a pozitív teszt.

Így számomra ez a kampány egy igazán szívmelengető "munka" volt, hiszen a kisfiam idén lesz négyéves. Azóta is különleges kötődés fűz a márkához. Nem csak a termékekhez, hanem a szellemiségéhez is. Hihetetlen boldogság volt számomra, hogy felkértek ehhez a kampányhoz, és, hogy Nórival és Vivivel együtt állhattam kamera elé. Nagyon szeretem mindkettőjüket, tiszta, őszinte emberek.

Vivivel az anyaság hozott össze minket, és soha nem fogom neki elfelejteni, hogy mennyi mindenben segített nekem az anyává válás kezdeti, nehéz időszakában. Nóritól pedig érdemes tanulni, a munkához való hozzáállása, a szorgalma példaértékű. És az a kedvesség, ami árad belőle, nagyon inspiráló. A közös munka során ismét beigazolódott, hogy „Együtt tényleg erősebbek vagyunk!” 

A képekre egy halvány rózsaszín, szivacsos melltartót választottam, a pántokon finom csipkedíszítéssel. Hűen tükrözi a visszafogott, letisztult stílusomat, ugyanakkor biztosan tart, és sima kosárkialakításának köszönhetően nem látszik át szűk ruhák alatt sem.  

A fotózás csodás élmény volt a két lánnyal, és hihetetlen energiával töltött fel. Még azt is elfelejtettem, hogy fogszabályzóm van, és hihetetlen felszabadultan mosolygok a képeken. Együtt tényleg erősebbek vagyunk! Köszönöm lányok, köszönöm Triumph, és imádom az Amourette-em! 

Ezt is szeretjük