Eltünteti a tokát és feszesíti a nyakat ez az 5 mozdulat: napi 5 percet vesz igénybe a torna, mégis hatásos
Ez a gyors, egyszerű torna segít megszabadulni a tokától. Bármikor könnyedén elvégezheted a gyakorlatokat.

nyak
Ez is érdekelhet

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Plüsshódok a beteg gyerekekért (x)

Hogyan gondozd a kutyádat? Egészség most és mindenkor (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

beauty and style

Klasszikus, nőies öltözékek, amiknek mindig lesz helye a téli divatban: egyszerűek, de csinosak »

Az 51 éves Jennifer Lopez ünnepi szettjét érdemes eltenni az ötletek közé: végre, nem csak a flitter kerül elő »

Meglepően nőies az új fizuratrend: a kétszínű haj lesöpri az ombrét? »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Tokája alapvetően mindenkinek van, a méretében azonban nagy szerepet játszik a genetika, a kor, az életmód és a testsúly is. A felesleges zsírpárnák könnyen lerakódnak a nyak alsó részére, de a terület bőre az évek múlásával is megereszkedik, petyhüdtebbé válik.

A megfelelő étkezés, illetve vitamin- és tápanyagbevitel mellett érdemes beiktatni egy kis tornát is, ha szeretnél megszabadulni tőle. 

Otthoni nyakfeszesítő, toka elleni torna

A specifikus mozdulatok erősítik az izmokat, ezáltal segítenek csökkenteni a lerakódott felesleget és tónusosabbá, feszesebbé tenni a nyakat. Mutatunk öt egyszerű, de igen hatásos gyakorlatot, amit otthon is könnyedén elvégezhetsz. Hosszú távon nemcsak a tokát tüntetik el, de a megereszkedett bőrt is segítenek simábbá, rugalmasabbá tenni. Nincs más dolgot, csak elvégezni a videón látható gyakorlatokat. 

Először döntsd hátra a fejedet, majd csinálj úgy, mintha felfelé küldenél puszikat. Figyelj, hogy lehetőleg minél erősebben mozgasd a szádat. Ezután helyezd a mutatóujjadat az álladra, húzd be az alsó ajkadat, és érintsd össze a felsővel egymás után sokszor, miközben folyamatosan, lassan előre- és hátrahajolsz. Ha ezzel is megvagy, fordítsd oldalra, kicsit hátrafelé a fejedet, hogy feszüljenek a nyakizmaid. Tartsd meg így körülbelül tíz másodpercig, majd végezd el a gyakorlatot a másik oldalra is.

A cikk az ajánló után folytatódik

Ezután tedd az ujjaidat a kulcscsontod fölé, told előre picit az álladat és az alsó ajkadat, majd dőlj hátra nyakból, és tartsd meg a pozíciót legalább tíz másodpercig. Végül pedig a hüvelyk, a mutató és a középső ujjaiddal csipkedd meg a bőrödet: kezdd lent, és haladj szépen felfelé.

Ahhoz, hogy látványos eredményt érj el, végezd ezeket a mozdulatokat napi 3-5 percen keresztül. Hogy még feszesebbé váljon a terület, vigyél fel előtte tápláló, ránctalanító krémeket a bőrödre.

Ettől olyan feszes a koreai nők bőre

A koreai nők híresek fiatalos külsejükről. Számtalan olyan hölgy van köztük, aki akár húsz évvel is fiatalabbnak néz ki a koránál. Ezt nemcsak a genetikának és az egészséges táplálkozásnak köszönhetik, hanem a különböző szépségpraktikáknak is. Rendszeresen alkalmazzák például a következő masszázst, amit te is könnyedén bevethetsz otthon. Lépésről lépésre mutatjuk a technikát.

Ezt is szeretjük