4 pillanat 2015-ben, amikor nagyon jó volt nőnek lenni

Képeken a legjobb kampányok, amelyek a test elfogadásáról, a változatos szépségről szólnak!

Dia


                        	Fogyasztó proteinporokat reklámoztak a bal oldali képen látható, sárga plakáton Nagy-Britanniában. Azt kérdezték a járókelőktől, készen áll-e testük a bikiniszezonra? Erre jött is az ellenkampány a Sports Illustratedtől: 42-es méretű plus size modellt bújtattak bikinikollekciójuk egyik darabjába, és visszakérdeztek: készen álltok erre a bikinis testre? A kampánynak elképesztő sikere volt.

Fogyasztó proteinporokat reklámoztak a bal oldali képen látható, sárga plakáton Nagy-Britanniában. Azt kérdezték a járókelőktől, készen áll-e testük a bikiniszezonra? Erre jött is az ellenkampány a Sports Illustratedtől: 42-es méretű plus size modellt bújtattak bikinikollekciójuk egyik darabjába, és visszakérdeztek: készen álltok erre a bikinis testre? A kampánynak elképesztő sikere volt.

Dia


                        	Natalie Croquet vicces, egyben elgondolkodtató fotósorozatot készített egy kiállításra. Végigfotóztatta magát néhány felső kategóriás márka reklámarcaként, utánozva a modellek természetellenes testtartását, arckifejezését is. És ami még lényeges: Photoshopot nem használtak a képeken, ellentétben az eredeti változatokkal. Korábbi összeállításunkat ide kattintva megtekintheted.

Natalie Croquet vicces, egyben elgondolkodtató fotósorozatot készített egy kiállításra. Végigfotóztatta magát néhány felső kategóriás márka reklámarcaként, utánozva a modellek természetellenes testtartását, arckifejezését is. És ami még lényeges: Photoshopot nem használtak a képeken, ellentétben az eredeti változatokkal. Korábbi összeállításunkat ide kattintva megtekintheted.

Dia


                        	Divattörténeti fordulópont volt, amikor a New York-i divathéten egy Down-szindrómás modell is végigvonult a kifutón. Egy kampány részeként került ő is a show-ba, amely azt szerette volna bemutatni az embereknek, hogy a kép, amelyet a modellekről látnak, nem a valóság - az ugyanis jóval színesebb ennél. A hölgy neve egyébként Jamie Brewer, és színésznőként dolgozik.

Divattörténeti fordulópont volt, amikor a New York-i divathéten egy Down-szindrómás modell is végigvonult a kifutón. Egy kampány részeként került ő is a show-ba, amely azt szerette volna bemutatni az embereknek, hogy a kép, amelyet a modellekről látnak, nem a valóság - az ugyanis jóval színesebb ennél. A hölgy neve egyébként Jamie Brewer, és színésznőként dolgozik.

Dia

	A Knix Wear fehérneműcég kampánya a nők testének egyediségére hívja fel a figyelmet. A hibák, a sebhelyek üzenetek, a személyes történetük részei. A képen egy Crohn-beteg lány szerepel, aki kilencéves kora óta sztómazsákkal él, de az évek alatt megtanulta szeretni a testét. A teljes összeállítást itt megnézheted.

A Knix Wear fehérneműcég kampánya a nők testének egyediségére hívja fel a figyelmet. A hibák, a sebhelyek üzenetek, a személyes történetük részei. A képen egy Crohn-beteg lány szerepel, aki kilencéves kora óta sztómazsákkal él, de az évek alatt megtanulta szeretni a testét. A teljes összeállítást itt megnézheted.

Fotó: www.stories-knixwear.com
Ezt is szeretjük
Szerző: Jász Virág
Fotó: