Hajós András: A fröccs fiziológiai mentőmellény
Soprontól Szegedig számos városba ellátogat augusztusban a Fröccsbusz.
Ha nyár, akkor fröccs, ha fröccs, akkor Fröccsbusz, azaz július 29-én elindult az Agrármarketing Centrum idei fröccskampánya. A kampány kultikus járműve a budapesti Mikszáth térről startolt egy hónapos országos roadshow-jára, a körutat Hajós András fröccsmester indította. A kampány során az AMC a minőségi magyar borokból készült felnőtt üdítő italt népszerűsíti.
Elindult a fröccsbusz
Az idei fröccskampány a fröccskultúra további, széles körű terjesztése mellett a fröccs térhódítását is célozza a gasztronómiában. A fröccs ugyanis jelenleg méltatlanul kevés teret kap a magas konyhaművészetben, a gasztronómia egyelőre szűzföld a számára.
A fröccs kapcsán még mindig tartja magát a tévhit, miszerint a silány borok feljavításának egyik lehetséges módja. Ezzel együtt az is teljes tévedés, hogy melléktermék, amit legfeljebb a sarki kiskocsmában illik fogyasztani.
A Fröccsbusz roadshow-ja érinti a nagyobb városokat és leparkol több rendezvényen, fesztiválon is.
A Fröccsbusz főbb megállói
- augusztus 5. Debrecen Borkarnevál
- augusztus 13-14. Budaörs Verda napok
- augusztus 18-19. Balatonfüred Füredi Borhetek
- Augusztus 19-20. Sopron Miss Saigon - művészeti kulturális program
- augusztus 26. Szeged SZIN
- Augusztus 27-28. Budapest HÍRes Íznapok
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. Podcast-sorozatunk legújabb részében a testpozitivitás került terítékre. Tényleg építő jellegű vagy egyre egészségtelenebb a body positivity mozgalom? Mitől függ a testünkkel való viszonyunk? Miért mennek általában a nők plasztikáztatni?
Promóció
Az egy hónapon át tartó kampány két emblematikus alakja a fröccsmester Hajós András, aki természetesen nagy fröccsrajongó, valamint a maga nemében is látványosságnak számító 37 éves Volkswagen T2 Fröccsbusz. A jármű egész augusztusban keresztül-kasul járja az országot, állomásain mozgó fröccskimérésként a helyi borokból készült frissítővel látja el a szomjazókat – ezzel egyben az adott régió borait is népszerűsíti természetesen.
A fröccs fiziológiai mentőmellény
A tavalyi kampány során a Fröccsbusz több mint kétezer kilométert tett meg és mintegy ezer palack bort dolgozott fel fröccsnek. „A nyári hőségben a fröccs fiziológiai mentőmellényként is funkcionál amellett, hogy erős ellensúlya lehet a helyenként már-már kóros borsznobizmusnak” – kampányolt Hajós András a kultikus frissítő mellett.