Az üzenetküldés legcukibb módja

Így biztosan célba ér!

Van egy csoki márka, amely gyorsan be fogja lopni magát a szívedbe. Interjú az alapítóval! (x)

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Biztos te is találkoztál már azokkal a jópofa táblás csokikkal, amelyek csomagolásán személyes üzenetek és cuki grafikák találhatóak. Az Ezer köszönet, ha nagy leszek, meghálálom például a szerkesztőség egyik nagy kedvence, de a Hiányoztál csoki és a Szeretlek, anya! is jól bevethető meglepetések. Kíváncsiak voltunk, honnan is jönnek ezek a kedves üzenetek, ezért utána jártunk a csokipapíron szereplő márkanévnek.

Amint kiderült, a Chocolips neve ellenére egy ízig-vérig magyar márka, amely magyar ötletből született és magyar terméket kínál. A Chocolips Kft. egy alig másfél éves vállalkozás, amely rövid idő alatt kereskedelmi sikert kovácsolt az 1 üzenet + 1 design + 1 csoki ötletből. Így gyorsan el is határoztuk, hogy keressük fel a cukiságok megalkotóját, Móri Szilárdot, és faggassuk ki az édes üzenetek megszületéséről.

- Honnan jött az ötlet, hogy üzenetek legyenek a csoki dobozán?

- Egy tömlős sajt csomagolásáról. Még 2010-ben az egyik barátommal egy hazai sajt reklámkampányán dolgoztunk, amikor felmerült, hogy mennyivel könnyebb lenne népszerűsíteni egy tömlős sajtot, ha kicsivel szexibb lenne a csomagolása. El is játszottunk a gondolattal, hogy milyen lenne egy iSajt vagy Louis Vuitton féle design. Innen már csak egy ugrás volt kitalálni, hogy ugyanezt megcsinálhatnánk csokival is, mindenféle üzeneteket dramatizálva.

- Két év kellett, hogy az ötletből termék legyen. Nehéz volt elindulni?

- Azt tudtuk, hogy nemcsak a jeles napokra szeretnénk fókuszálni, hanem az egyszerű, hétköznapi alkalmakra is. Amikor például eszünkbe jut valaki, mert mondjuk beteg, szomorú vagy épp ellenkezőleg: mert vicces és jó vele lenni - és mindezt szeretnénk a tudtára is adni. Éreztük, hogy egy apró ajándék - egy tábla csoki - sokkal kifejezőbb tud lenni, mint akár az élő szó.

Szóval először ötleteket gyűjtöttünk. Közel 50 design készült első körben, amiből a legjobb 24-et kipróbáltuk egy bevásárlóközpont virágüzletében. Nagy sikere volt, ezért belefogtunk a sorozatgyártásba. Persze nemcsak a vizuális, hanem a kulináris élmény is elengedhetetlen; finom, belga alapanyagból készült, 35,5 %-os kakaótartalmú tejcsoki gondoskodik az édesszájúak boldogságáról.

- Ma már több mint 3000 helyen lehet kapni Chocolips csokoládét, aminek a kínálata időről-időre megújul. Vannak még ötletek?

- Rengeteg, a telefonomban gyűjtöm őket. Szeretünk kísérletezni, így például volt olyan design, amire a Facebookon lehetett szavazni, de volt olyan is, ami nekünk tetszett, de a vásárlók nem nagyon vitték, így végül lecseréltük. Mindenesetre az új ötletekből megszületett a Chocolips MINI is, ami december elején került az üzletekbe. 24 féle vidám csomagolásból lehet választani, aminek egy jó része már a gyerekek számára is élvezhető.(%oldalmero(http://ad.adverticum.net/img.prm?zona=1759478&kampany=2644119&banner=2644121&ord=RANDOM_NUMBER)%)

Ezt is szeretjük