18

Csak felnőtteknek!

Az általad letölteni kívánt tartalom a hatályos jogszabályok szerint a kiskorúakra káros hatással lehet. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz ne férjen hozzá kiskorú, használj szűrőprogramot!

Ki a ribanc?

Kizárólag 18 éven felülieknek!

Ha egy nőnek sok kapcsolata volt, akkor automatikusan rosszfélének tekintik. A dolog azért bonyolultabb, hiszen nem ettől lesz rosszlány valaki.

Olyan könnyen ütjük rá a „könnyűvérű” jelzőt bárkire, legyen az férfi vagy nő. De miért van az, hogy amit lehet nekik, azt nem lehet nekünk? Pontosabban: prosti-e az a nő, akinek egyszerre több hódítása van, szeretői száma meghaladja az egyet, és tisztában van azzal, hogy bárkit megszerezhet, akit csak akar?

Samanthák pedig igenis léteznek!

Lehet imádni, és nagyon lehet utálni is, de tény, hogy a Szex és New York igen sok olyan tabutémát kitárgyalt, de legalábbis feszegetett, amire előtte nem volt példa. A négy hölgy sztorijai közül mindig azok voltak a legizgalmasabbak, amiket tátott szájjal néztünk, és azt gondoltuk, hihetetlen, hogy a kábeltársaság engedélyezte az ilyen szintű nyers szexualitást, igaz a maga cukormázas formájában.

P. barátom ledarálta néhány nap alatt az összes évadot, aztán tombolva hívott fel, mondván, nem igaz, hogy személyi kultuszt kellett csinálni Carrie körül, amikor az a nő maga a megtestesült hazugság! Nocsak, kérdeztem vissza, és ugyan miért?
- Mert ő a legnagyobb ribanc, aki úgy csinál, mintha rendes lány lenne! A tök normál pasija mellől is félremegy egy nős gibbonnal, aztán simán elvárja, hogy szó nélkül álljon mellé a srác, és kísérje el az esti programjára.

Végülis jogos a pont, a ribancnál csak a hazug ribanc rosszabb. Egyértelműen kibeszéltük, hogy Samanthában pont az a klassz, hogy nem mutat mást magáról, mint ami. Érett és igen nagy szexuális étvággyal rendelkező csaj, aki rendszeresen megadja a testének, ami jár.

Ismerünk ilyet a társaságban is, szeretjük is nagyon, csak éppen jobb vele szimplán havernak maradni, mint gyémántos gyűrűt húzni az ujjára – elemezte tovább a rosszéletű nő típusát P. Talán képmutatás ez, de mégis igaz: kevés olyan pasit találni, aki büszkén vonul egy olyan nő mellett, akinek megvolt a fél város. Mondom: huncutos helyzet ez, mert ha nem beszélsz róla, igazából nem is érdekli, persze az is szép kapcsolati zűrt szülhet, amikor előkerül a súlyos múlt, az exek árnyéka, amivel a drága férfinak meg kellene birkózni.

Vagy nem. Jobb az ilyet az elején tisztázni, hogy ki mivel és honnan jön, hiszen létezik az a hapsi is, aki képes megbirkózni a sötét múlttal. Aki felismeri, hogy egyedülálló nőként kijár a szórakozás, lehet szeretőt tartani, ha nem fér bele egy tartós kapcsolat az életünkbe, rá lehet kattanni egy formás fenékre, nekünk nőknek is.

Aki csak úgy néz ki, mintha…

Jó, ha az embernek van fiú barátja. Sok kérdésben tisztábban látok, mióta rendszeresen szemlélem a másik oldalt is. A történet nagyjából annyi, hogy barátom, P. összekeveredett a messengeren egy társaságába tartozó hölggyel, akinek tartós kapcsolata van, mégis röpke öt perc alatt olyan on-line szex lett a dologból, ahogy az a nagy könyvben írva vagyon. Mivel mondom, barátok vagyunk, nekem simán begyónja az ilyet, legfőképp azért, mert érdekel.

Nem az a legdurvább a dologban, hogy a lány szinte felvezetés nélkül rápattant a virtuális kielégítésre, hanem hogy P. kérdés nélkül élt a dologgal, annak ellenére, hogy néhány órával később azt mondta nekem: - Micsoda egy ribanc, soha az életben nem lennék együtt ilyen kurvoid nővel, Jézusom!

Megint csak rossz hírem van: kedves fiúk, bizony nem igazán szoktátok ezt észrevenni! Láttam ennek a lánynak a barátját, úgy feszít mellette, mintha legalábbis Heidi Klummal járna. És fogalma sincs, hogy a helyes kislány mit művel a háta mögött.

A megoldás talán az, ha van ilyen egyáltalán, hogy nem kell ész nélküli következtetéseket levonni, sem azt, hogy az illető hölgy egy apáca, sem azt, hogy egy ribi.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Először is azért, mert egyik sem létezik, no meg azért sem, mert ki tudja, hogy éppen melyik variáns ébreszti fel az illető férfiban az állati ösztönöket. Kicsit tessék a színfalak mögé nézni, az igazi csodák ugyanis mindig ott történnek, amikor lehull a lepel.

Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport
Ezt is szeretjük