Gyémántgyűrűt és 15 fős vacsorát nyerhetsz egy képpel - Ezt kell tenni hozzá

Csak egy fotóra van szükség ahhoz, hogy megnyerhesd a gyűrűt vagy a második lakodalmat.

FICSAK nyereményjátéka
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Fiatal Családosok Klubja azt szeretné elérni, hogy az országban minél több jól működő, szerető család éljen, és a gólyahírek száma is gyarapodjon. Ennek első és legfontosabb lépcsője, hogy a fiatalok merjenek igent mondani egymásra, és vállalják szerelmüket egymás és mások előtt.

A Házasság hete alkalmából pedig egy különleges játékot is hirdettek, melynek során egy úgynevezett második lakodalmat, azaz egy 15 fős vacsorát és egy gyémántgyűrűt sorsolnak ki a pályázók között.

Gyűrűt és vacsorát nyerhetsz egy képpel

A FICSAK játékos formában szeretné megszólítani azokat, akik már házasságban élnek: az ő szerelmük gyümölcse nemcsak a szűkebb és tágabb családok öröme, de az egész ország megtartó ereje. Szeretnék, ha példájukkal megüzennék a házasság előtt állóknak, hogy merjenek belevágni, mert érdemes!

„A MI esküvőnk - páratlan kihívás, csak pároknak!” című akcióval a házaspárokat invitálják játékra, akiknek nincs más dolguk, mint a legnagyobb közösségi oldalon megosztani az esküvőjükről egy fotót, és három házas ismerősüket meghívni a játékba. Az akció fődíja egy második lakodalom - egy 15 fős fejedelmi vacsora a Vakvarjú étterem jóvoltából - és egy fantasztikus utónászajándék, egy értékes gyémántgyűrű a Brillancy-nak köszönhetően.

De siess, mert már csak ma éjfélig nevezhetsz az értékes díjakért. A sorsolás február 15-én, éjfél után lesz, a nyereményt pedig február 17-én 10 órakor adják át. A feltöltött képekhez használd az #amiesküvőnk, a #házassághete és a #családokéve hashtageket, és jelöld be a meghívott barátokat a fotónál. Még több információért látogass el a FICSAK Facebook-oldalára vagy honlapjára.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük