Ő volt a Való Világ első évadának gyönyörű Ágija: ma így él Angliában édesanyaként

Kégl Ági a pandémia közepén volt kénytelen visszaköltözni Angliába.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

2002-ben a Való Világ első évadában VV Ági néven ismertük meg a gyönyörű, barna hajú lányt, aki a valóságshow-ban való szereplését követően nem állt celebnek.

Kégl Ági 11 évig itthon tevékenykedett újságíróként, majd négy évig Angliában két nagy nemzeti lapnál, ezt követően pedig egy nagy, amerikai cég marketingmenedzsereként kezdett el dolgozni; három piac tartozik hozzá, Anglia, Írország és Izland. Emellett szabadúszó újságíróként cikkeket ír.

Kégl Ági így él Angliában

2020 júliusának elején hazajött gyermekével egy hosszabb nyári szünetre. Akkor az RTL Klub Reggeliben azt mesélte, az angliai tartózkodása során élte át élete négy legkeményebb évét. Hat és fél éves volt a fia, amikor a párjával együtt bő hét évvel ezelőtt kiköltöztek, és a szigetországban lett belőle szingli anya. Úgy tervezte, hogy szeptember elejére, az iskolakezdésre visszamennek, de a vírushelyzet miatt ez ősszel meghiúsult.

kegl-agi1
Fotó: RTL Klub/Reggeli

Októberben az RTL Klub reggeli műsorában elárulta: bár nagyon szép helyen éltek Windsor mellett, a világjárvány első hullámában fél évet teljes izoláltságban töltöttek a karantén miatt, ezért úgy döntött, inkább Magyarországon maradnak, mint hogy fél évig újra bezárkózzanak, és karácsonykor ne jussanak haza.

vv-agi

A munkahelye lehetővé tette, hogy home office-ban a szülőhazájában dolgozhasson, és egy évet itthon tölthessen. Az angliai otthonukat Magyarországról intézkedve felszámolta, egy garázsban helyezték el az ingóságaikat, igaz, a főbérlő azt mondta, visszamehetnek, ha időközben nem adja ki az ingatlant. A tervei szerint 2020 júliusában-augusztusában költöztek volna vissza a fiával Angliába, de az élet ezt is felülírta.

A cikk az ajánló után folytatódik

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Nyolc hónap magyarországi tartózkodás után a cége a brexit miatt visszarendelte Angliába. A pandémia közepén látatlanban bérelt házat, bepakolta fiát, a kutyusukat és az ingóságait a kicsi autójába, és átvágott több európai országon.

- Végig jól haladtunk a francia-angliai határ átlépése volt problémás, a csatornán jöttünk át vonattal. Egy paksaméta okmányra volt szükségünk, csináltatnunk kellett egy tesztet, mielőtt elindultunk, ami a határátlépéskor nem lehet régebbi, mint 72 órás. Mivel mi két napig mentünk, a 70. óránál léptük át a határt, két órával később már nem engedtek volna át bennünket.

kegl-agi3
Fotó: RTL Klub/Reggeli

- Ezt követően meg kellett rendelni egy tesztcsomagot, amiben két teszt van, egy második és nyolcadik napi. Ezek nem érkeztek meg, ezért az izolációt tovább kellett tartanunk. Ha a tesztek negatívak, ez tíz napot jelent, nekünk kicsit tovább kellett. Hálás vagyok, az itteni barátok segítettek, és viszonylag problémamentesen érkeztünk meg - mesélte a Reggeli április 15-i adásában.

Azt is hozzátette, hogy jókor érkeztek meg, mert december óta Angliában minden zárva volt, április 12-től viszont minden bolt kinyithatott, és vendégeket fogadhatnak azok a vendéglátóhelyek, amelyek meg tudják oldani a szabadtéri felszolgálást.

A Való Világ első győztese, Szabolcs

A Való Világ legelső évada 2002. szeptember 11-én indult, és a győztes végül december 22-én a 27 éves békéscsabai srác, Mészáros Szabolcs lett. A rivaldafényre és a személye körüli felhajtásra hamar ráunt, és három évvel a szereplése után komoly édesapaként már nyilatkozott. Kíváncsi vagy, mi történt vele?

Szabolcs 18 éve nyerte meg a Való Világ első évadát – Nyomozó lett a valóságshow után