Nem finomkodott! A tévézés nagy öregje kritikával illette fiatalabb kollégáit

Vámos Miklós nem rejtette véka alá véleményét.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Vámos Miklós, József Attila-díjas íróra sokan emlékeznek műsorvezetői pályafutása révén is, ugyanis a kilencvenes években a Lehetetlen? és a Rögtön című műsorokkal tűnt fel a képernyőn.

Az utóbbi időben azonban keveset hallani felőle. Amint a Hot! Magazinnak elárulta, sikeres műsorai után hívták a kereskedelmi csatornákhoz is, azonban nem vállalta el a felkéréseket.

Nem finomkodott

Az interjúban ennek okát is elárulta, és véleménye megformálásakor nem finomkodott, kemény kritikával illette a kereskedelmi csatornákat, és azok műsorvezetőit is.

- Nem vagyok odavaló. Részvéttel figyelem azokat, akik ott működnek. Belekerülnek egy külföldről vett műsorba, ahol meghatározzák, milyen legyen az illető haja, zakója és a többi. Csakhogy ez az egyéniség részleges vagy teljes feladásával járhat. Emellett a csatorna összes bugyuta műsorában is meg kell jelenni - fejtette ki.

Más oka is van azonban annak, hogy az elmúlt években eltűnt a közönség szeme elől.

Új regényén dolgozik

- Amikor 60 éves lettem, úgy gondoltam, befejezem a publikus kalandozásokat. Magyarországon sem a primadonnák, sem az írók nem tudnak tisztességgel visszavonulni - árulta el.

Pedig az emberek még nem feledkeztek meg róla, és bizonyára sokan örömmel fogadnák, ha visszatérne a képernyőre.

Napjaink legnépszerűbb magyar tévései

Nézegess képeket!

Elolvasom

- Érdekes, hogy a tévés szerepléseim nyomán sokan azt a képet alakították ki rólam, hogy mindenkinek atyai jó barátja vagyok. A mai napig gyakran állítanak meg az utcán, sokan fordulnak hozzám e-mailban vagy a honlapomon személyes kérdésekkel - mesélte.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Jelenleg új regényén dolgozik, amellyel még a javítgatás fázisában tart. Amint mondja, egy 1950 körül született kis embercsoport életét követi végig, egészen 2026-ig.

Forrás: Hot!

Ezt is szeretjük