Gondoltad volna? A csinos magyar műsorvezető ebből a turkálóból öltözködik

Tatár Csilla, a TV2 műsorvezetője is előszeretettel jár turkálóba.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Tatár Csillát nap mint nap csinos ruhákban láthatjuk a képernyőn, a gálákon pedig szintén gyönyörű kreációkban jelenik meg. Ezek alapján sokan meglepődnek, ha azt hallják, a műsorvezető, előszeretettel jár turkálókba.

A TV2 sztárját az Aktív című műsor kamerái egy lakásbutikba kísérte el, ahol  a divatért rajongó tévés be is szerzett magának egy ruhát táskával, cipővel és fülbevalóval kiegészítve.

Az egyediség a döntő

- Imádom a leárazásokat, azokat mindig szoktam figyelni, mert az eredeti árhoz képest jóval kedvezőbben lehet egyes darabokat megszerezni. Másrészt az egyedi dolgokat én is nagyon szeretem - árulta el Tatár Csilla.

A lakásbutikokban fellelhető különlegességek biztosan nem jönnek szembe velünk az utcán. A műsorvezető által felkeresett, egy régi, nagypolgári lakásban helyet kapott turkáló tulajdonosa ugyanis egyenként, maga válogatja össze kínálatát, melyben nem egy 20-30 éves ruha is található, nem beszélve a kiegészítőkről.

Egy felmérés szerint egyébként az elmúlt négy évben a magyarok egyre kevesebbet költöttek ruhára, ezért is élik virágkorukat a turkálók. Azok az emberek is racionálisabban vásárolnak, akik amúgy megengedhetnék maguknak a drágább ruhaüzleteket.

De a többség szerint nem is csak az ár, hanem az egyediség a döntő. Így gondolkodik Dammak Jázmin is, aki legutóbb egy farmersortot és egy nyári felsőt szerzett be magának.

Szépségkirálynő a turkálóban

- Nagyon sok embernek kevés a pénze manapság. Jó, hogy lehet olcsón nagyon jó dolgokat találni ilyen helyeken - véli az egykori szépségkirálynő, aki rendszeres látogatója a turkálóknak.

Így sem láttuk még! Íme, a TV2 sztárja szokatlanul merész dekoltázzsal

Nézegess képeket!

Elolvasom

Mára megváltozott az a nézet, hogy a turkálókban kopott, elnyűtt ruhákat lehet kapni, hisz jó néhány esetben a ruhákon még rajta lóg az árcímke is. 

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Fotó: TV2 Sajtószoba/Aktív

Ezt is szeretjük