Rogán Cecília testhez álló cuccban mutatta meg alakját - Modellnek állt

Rogán Cecília modell lett, szexi sportcuccokban látható a plakátokon.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Rogán Cecília óriásplakáton pózol - szúrta ki a hvg.hu fotósa, majd a Lehel téri metrómegállónál a 444.hu egyik olvasója is. Rogán Antal politikus felsége, az üzletasszony Cecília egy sportmárka testhez álló darabjaiban pózolt, igaz, elsőre nem olyan egyszerű felismerni, mert, mint a legtöbb reklámplakátot, ezt is photoshopolták. 

Rogán Cecíliát a sportmárka Facebook- és Instagram-oldalán is megtalálhatjuk más fotókon. 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

🧗🏻‍♀️ Ölelje át életed a mozgás! 🤸‍♀️ Eddz keményen ma, a büszke és önbizalommal teli holnapért.🏆 Merj kitörni a hétköznapokból és találd meg a hozzád legjobban illő sportot🏓🏹⚽️🎾 Az 1️⃣ és legfontosabb lépés az elhatározás, ha ez megvan és kitartóan küzdesz, senki és semmi nem állíthat meg❗️ Hogy mi a második lépés❓. Megtalálnod azt a ➕, amitől megállíthatatlan vagy. Ne keresd, mi megtaláltuk Neked, ez a ♥ Black Passion by Frenetic♥ fitness kollekció. Kollekció LINK a BIO-ban ❤️#frenetic #blacpassion #fitness #fit #sport #újdonság #életmódváltás #sportruházat #2019divat #tudatosság #elszántság

Frenetic Fitness Clothes (@freneticsport) által megosztott bejegyzés,

Rogán Cecília barátnője és üzlettársa, Sarka Kata is a sportmárka modellje, ősszel még vele láthattunk kint reklámposztokat, de Rubint Réka is a márka egyik arca. 

Rogán Antal felségének nem ez az első modellmunkája, tavaly augusztusban egy alakformáló ruhákat kínáló cég darabjait öltötte magára. 

A ruhák többsége a Hervé Léger nevével fémjelzett, úgynevezett Bandage ruhák vonalát képviseli, és találhatóak köztük nagyon merész darabok is. 

Vajna Timi 10 éve egész máshogy nézett ki - Sarka Kata és Rogán Cecília is

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük