Hiába küzdöttek az életéért! Cipő ma hajnalban örökre lehunyta a szemét
Hétfőn hajnalban elhunyt a Republic frontembere, Bódi László Cipő.
Bár a családja és a rajongók is bizakodtak felépülésében, március 11-én hajnalban elhunyt a Republic frontembere, Bódi László.
Az énekes február 15-én rohamot kapott, beállt nála a hirtelen szívhalál. A kórházba szállítását követően orvosai mesterséges kómába helyezték.
Nem akart átültetést
A 47 éves Cipőnek korábban már volt egy szívinfarktusa, akkor orvosai tanácsára életmódot változtatott. Orvosai legutóbb azt nyilatkozták, csak a transzplantáció menthetné meg az énekest, ám ő ebbe nem egyezett bele, mint mondta, nem szeretne más szívével élni.
Februári kórházba kerülése után kezdetben még derűlátóak voltak a hozzátartozói is, ám bevizesedett a tüdeje is, ami még nagyobb megterhelést jelentett a szervezetének.
A hétvégén még olyan hírek láttak napvilágot, hogy az énekes felébredt a kómából, mozog és kinyitotta a szemét, ám ezek téves információkon alapultak.
Hétfőn délelőtt pedig az együttes menedzsere, Abella Miklós bejelentette, az énekes életét vesztette a hajnali órákban.
Örökre elment
Bódi László Ungváron született 1965. május 3-án, egyéves korában költöztek át szüleivel Kisvárdára. Ott járt iskolába, ott tanult zongorázni és játszott az egyik focicsapatban. A Bessenyei György Gimnázium tanulójaként zenekart alapított Cipőfűző névvel, innen ragadt rá a Cipő becenév is.
Kétszáznegyven dalt szerzett eddig a Republicnak, de számos dalt írt Koncz Zsuzsának és Halász Juditnak is.
Cipő saját életét egy interjúban úgy összegezte: harmonikus elégedetlenségben telt. Magát paprikajancsi-alakként definiálta, és mindig hangsúlyozta, nem szeret élni. Egyetlen egy dologban volt biztos, aludni szeretett és a barátaival lenni.
Legközelebbi barátaiként Bródy Jánost, Cseh Tamást és Koncz Zsuzsát említette, akiktől nemcsak szakmai elismerést, de életre szóló barátságot is kapott.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.