Így adakoznak a magyar sztárok karácsonykor: van, aki bevásárol a rászorulóknak

A Budapest Park és a Coca-Cola jótékonysági eseményén kifaggattuk a sztárokat, hogyan adakoznak karácsonykor.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Coca-Cola kamionját még azok is ismerik, akik nem sűrűn kapcsolják be a televíziót, a reklámok kivilágított járműve, amellyel a Mikulás érkezik, mára ikonikusnak számít. 2018 óta először újra Magyarországra is begurult a karaván, a Budapest Parkban nemcsak ezt nézhettük meg, hanem megtudhattuk, hogyan jótékonykodnak a magyar sztárok.

A Femina is ott járt az eseményen, amelyet a Coca-Cola a Budapest Bike Maffia szervezet javára rendezett. 

Magyar sztárok és a jótékonyság

Olyan hírességekkel beszélgettünk, mint Kajdi Csaba, Valkusz Milán és Miskovits Marci: elárulták, ők hogyan veszik ki a részüket az ünnepi adakozásból. 

Ilyenkor mindenki fogékonyabb arra, hogy segítsen a rászorulóknak. A Coca-Cola szlogenje is ez már évek óta:

„A világnak több Mikulásra van szüksége” – a Coca-Cola idén is ezzel a szlogennel nyitotta meg az ünnepi szezont világszerte, hiszen egy több mint 140 országban végzett kutatás szerint világszerte minden negyedik felnőtt magányosnak érzi magát.

A több országon át, Londonból érkező karácsonyi kamion is erre hívja fel az emberek figyelmét. Nézd meg a fenti videónkat és tudj meg még többet a kezdeményezésről és a sztárokról.

Mihalik Enikőt hazaküldték külföldi fotózásokról: Kajdi Csaba tett róla, hogy újra formába jöjjön

Mihalik Enikő sokat köszönhet Kajdi Csabának, aki élete nehéz periódusában is motiválta.

Elolvasom

Boomerek és Zoomerek - Miért nehéz a generációk közötti kommunikáció?

Steigervald Krisztián generációkutató a Femina Klub áprilisi előadásán arra keresi a választ, hogyan érthetjük meg egymás világát, hogy a különbözőségek helyett a kapcsolódási pontokra koncentráljunk. Hogyan lehet megtalálni a közös nyelvet a digitális bennszülöttek és az analóg világban felnőttek között? Milyen eszközökkel segíthetjük elő az együttműködést, és hogyan tanulhatnak a generációk egymástól, ahelyett hogy egymás ellen dolgoznának?

 

További részletek: feminaklub.hu/

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2025. április 9. 18 óra

Helyszín: MOM Kulturális Központ

Promóció

Cover-fotó: Index/Kincses Árpád

Ehhez a cikkhez ajánljuk

Ezt is szeretjük