Külföldön sem kell a magyar tinibálvány! Te még emlékszel rá?

Az egykori tinibálvány, Krisz Rudi szépen lassan a süllyesztőbe került, és külföldön sem kell senkinek.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A legtöbben bizonyára emlékeznek Krisz Rudira, aki egy tinimagazin szépségversenyét megnyerve került be a köztudatba, hogy egy gyors irányváltással máris popénekes lehessen.

A jelenleg 32 éves énekes azonban itthon mégsem tudott megkapaszkodni a zeneiparban, így jelenleg külföldön keresi a boldogulást.

Külföldön sem kellett

Egyes hírek szerint a Homokba rajzolt szerelem előadója egy óceánjáró hajón zongoristaként helyezkedett el, miután 2010-ben végleg eltűnt a magyar köztudatból.

Még egy kósza kísérletet tett a visszatérésre, amikor tavaly elindult az Eurovíziós Dalversenyen, ám csúfos vereséget szenvedett, és már az első elődöntőből sem jutott tovább. Így a kilencvenes évek tinibálványának maradt az eléggé lenézett vendéglátózás.

Külföldön is megpróbálkozott egyébként zenei karrierje beindításával, miután az itthoni közönség a stílusváltására nem volt vevő. Londonban pár komolyabb lemezcég recepciójáig is eljutott, és az egyik kiadó fantáziát is látott benne.

Első klipjét Indiában forgatták, dalát pedig két rádió, a Sun és a Kiss FM is játszani kezdte. Azonban a Keresem a szót és a Törd át a csendet irányvonala ott sem aratott osztatlan sikert.

Tehetségkutatóban is indult

Az énekes még azért megpróbálkozott egy amerikai tehetségkutatóval is, ahol nyolcezer pályázó közül végül bekerült a legjobb tízbe, ám megnyernie nem sikerült.

Az elmúlt évtizedek leghíresebb magyar énekesei

Nézegess képeket!

Elolvasom

Az ottani verseny annyiban különbözik a magyarországitól, hogy oda már nem csak feltörekvő tehetségeket várnak, hanem kész zenészeket, akik a saját dalaikat adhatják elő.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

A nevezési díj 1000 dollár, és a győztes a befolyt nevezési díjakat kapja meg, azonban lemezszerződést nem ígérnek nekik.

Ezt is szeretjük