Csak reklámfogás volt? Kovács Ági elmondta az igazat az aktfotóiról
Kovács Ági a napokban a Reggeli műsorának vendége volt, ahol mindent elmesélt a kiszivárgott aktfotóiról.
Néhány nappal ezelőtt Kovács Ági olimpiai bajnok úszó erotikus képeivel volt tele az internet és a különféle bulvármagazinok.
Aztán az is kiderült, bár a fotókat Nánási Pál készítette, ezúttal nem a Playboy magazinba szánták őket, sokkal inkább magáncélra.
Nem hitte, hogy ez lesz belőle
Hogy miképp váltak mégis nyilvánossá az egyébként ízléses felvételek, erről kérdezte Barabás Évi és Szujó Zoltán az érintettet a Reggeli című műsorban.
- Hát, nem hittem volna, hogy egyszer az RTL Klub stúdiójában fogom nézegetni ezeket a képeket - kezdte mindjárt Kovács Ági, miután a kivetítőn viszontlátta saját meztelen testét.
A nemrég házasodott sportolónő - 2010 júniusában, titokban mondta ki a boldogító igent - elmesélte, a férjének nagyon tetszettek ugyan a fotók, ám annak már cseppet sem örült, hogy az összes napilap a felesége fedetlen hátsó felével volt elfoglalva.
Mint Ági elárulta, a képek egy energiaital reklámjához készültek, ahol természetesen ruhában lesz majd látható.
Elővigyázatlan volt
Viszont ha már egy sztárfotóssal hozta össze a dolga, akkor megkérte, készítsen róla néhány szigorúan magánjellegűnek szánt, merész felvételt is. Ezek végül egy pendrive-ra kerültek - ezt kaparinthatta meg valahogyan az a titokzatos személy, aki aztán megszórta az írott és nyomtatott sajtót az erotikus képekkel.
Bár Kovács Ági beszélt egy ügyvéddel is, hogy ilyen esetben mit lehet tenni, úgy véli, végső soron a saját hibájából került ebbe a kínos helyzetbe, hiszen nem vigyázott eléggé az elektronikus tárolóeszközre.
Ráadásul, ha jogi útra tereli az ügyet, akkor még hónapokig, sőt, évekig is elhúzódhat az egész - ő viszont szeretné minél hamarabb lezártnak tekinteni a dolgot.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
Mindenesetre azért annak a bizonyos energiaitalnak nem jött rosszul a hírverés, hiszen most már mindenki kíváncsi, mihez is adta az arcát - és a testét - a 29 éves úszóbajnok.
Fotó: sajtoklub.rtlklub.tv/Bársony Bence