Liptait és Ördög Nórát is lenyomta - Ő a legnézettebb műsorvezetőnő
2017 legnézettebb női műsorvezetője két ismert férfikollégáját utasította maga mögé.
A Marketing&Media magazin idén hatodik alkalommal állította össze a Top 25 celeb rangsorát. 2012-ben csak a címlapsztárok szerepeltek a listán, tavaly már a tévés celebeket is számításba vették, idén pedig a közösségi média sztárjai is bekerültek az összeállításba.
Azt, hogy kik a legtöbbet nézett televíziósok Magyarországon, a celebhez tartozó műsor egyperces elérése alapján rangsorolták, és a 2017. január elseje és december 31. közötti, a 4+ célcsoport körében felvett adatokat vették figyelembe - azzal a különbséggel, hogy kivették a híradósokat és a magazinműsorok vezetőit.
A vizsgált kritériumok alapján a tavalyi lista harmadik helyezettje, Kiss Ramóna lépett előre az első helyre, aki 2017-ben négy jelentős nézettségű műsorban is feltűnt - Barátok közt, Celeb vagyok, ments ki innen!, Reggeli, X-Faktor -, és 7,5 millió nézőt ért el.
A második helyezett Till Attilát csak kicsivel kevesebb, 7,2 millió tévénéző látta az elmúlt évben, pedig jóval több műsorban vett részt, mint Rami. Tilla feltűnt A Nagy Duett, az Annyit ésszel, mint erővel, a Drágám, add az életed!, a Ninja Warrior, a Propaganda, a Sztárban sztár, valamint a Sztárban sztár + 1 kicsi című produkciókban is. Majka három műsorral, Az 50 milliós játszmával, a Ninja Warriorral és a Sztárban Sztárral ugrotta meg a hétmilliós nézettséget.
A címlapsztár kategóriában egy válófélben lévő házaspár két tagja között volt nagy a harc: bár a Marketing&Media magazin által szemlézett lapok - Best, Blikk, Bors, Hot!, InStyle, Kiskegyed, Story - címlapján Hajdú Péter volt látható a legtöbbször, 54 alkalommal, a súlyozott pontszámításnak köszönhetően Sarka Kata végzett az első helyen a borítókon való szerepléseket összesítő rangsorban. Őt Hajdú Péter, a harmadik helyen pedig Demcsák Zsuzsa követte.
Az idén első alkalommal azt is megvizsgálta a Marketing&Media magazin csapata, hogy kik a legnépszerűbb celebek három közösségi médiás felület adatai alapján. A Facebookon Kasza Tibor gyűjtötte a legtöbb rajongót: 2017-ben 172 ezerrel nőtt követőinek tábora, ezzel átlépte az egymilliós határt. Rubint Réka oldala is megközelítette a határt, az ő oldala 949 ezer követőt számlál, miután tavaly 118 ezerrel növelte táborát. A Facebookon 504 ezer követővel Hosszú Katinka a harmadik helyezett.
Az Instagramon 7,4 millió követőjével toronymagasan vezet a külföldön is sztár Palvin Barbara. Őt a focista Dzsudzsák Balázs követi 764 ezer fős instagramos közönséggel. Az Instagram-toplista harmadik helyére 545 ezres rajongótáborával egy fitneszsztár, Tóth Attila küzdötte fel magát.
A hazai YouTube-toplista élén PamKutya és a Videómánia osztozik. Az előbbiek, Béla és Pista, azaz Osbáth Márk és Osbáth Norbert 759 ezer feliratkozót tudnak felmutatni, míg a 2017-ben Feleségek luxuskivitelben-paródiáival nagyot robbantó Dancsó Péter projektje hatezer kedvelővel maradt el mögöttük a Marketing&Media magazin rangsorának január 19-i összeállításakor. Hogy éppen ki áll az élen, napról napra változik.
A listán őket több mint 500 ezer feliratkozóval a TheVR - Fábián István, Komzsik János -, luckeY - Fábián Miklós -, Peter Gergely, valamint az UNFIELD - Csenki Patrik - követi.
Kiss Ramóna félig átlátszó ruhája volt a legmerészebb az X-Faktorban - Fotók
Nézegess képeket!
ElolvasomA változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
OLVASD EL EZT IS!
- rtl klub
- sztár