12 év után búcsúzik! A magyar műsorvezető a Mokkában így indokolta döntését

Cooky így indokolta, miért hagyja abba a rádiózást.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Ahogy azt pénteken elsőként a Femina írta meg, Cooky úgy döntött, 12 év után abbahagyja a rádiózást. A 46 éves francia-magyar műsorvezető egy tévés felkérés miatt köszönt el a 89,5 Music FM rádió hallgatóitól, a rádiózást és a forgatásokat ugyanis nem tudta volna összehangolni, árulta el a TV2 Mokka című műsorában.

- Nehéz döntés volt, mert a rádiózás a szerelmem. Imádom a zenét is. A tévéforgatással viszont nem tudtam volna összeegyeztetni. A tévézés egy új kihívás, szeretnék kicsit beletanulni, nemcsak vendégként vagy zsűritagként, most műsorvezetőként számítanak rám - mondta a Mokkában.

- 12 éven keresztül nap mint nap 17 és 21 óra között adásban voltam, kevés szabadsággal. Kicsit elfáradtam. Most lesz egy kis szünet, majd meglátjuk, mit hoz a jövő. Nem mondhatom, hogy soha többet nem fogok rádiózni, de az is lehet, hogy mégis így lesz. Nem tudom, mi lesz, de aranyosak az emberek, mindenki mondja, hogy visszavár - mesélte.

A Music FM vezérigazgatója a pénteken kiadott sajtóközleményben azt nyilatkozta, ők visszavárják Cookyt.

- Cooky azzal mondott fel, hogy "befejezte magyarországi rádiós pályafutását", amit nagyon sajnálunk, hiszen egy üde színfoltot veszít a rádiós piac. Azonban úgy váltunk el egymástól, hogy ha ősszel mégis úgy alakul, a Music FM-ben biztosítjuk számára a helyet. Számunkra ugyanis evidens a kölcsönös lojalitás - üzente Kiss Anikó.

Fotó: TV2/Mokka

Ő volt Danubius Rádió legismertebb műsorvezetője! Most így néz ki

Így néznek ki ma a Danubius és a Sláger Rádió műsorvezetői. Nézd meg őket képes összeállításunkban!

Ő volt Danubius Rádió legismertebb műsorvezetője! Most így néz ki

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük