4 éves tervezője van az egyedi játéknak: vinni fogják, mint a cukrot

Cuki plüssöket dob piacra az IKEA. A tervezőik kisgyerekek. Nézd meg, milyenek a játékok!

Dia

	A kampány, amelynek neve Puha játékok az oktatásért, már 12 éve fut, de ez az első alkalom, hogy kisgyerekek rajzai adtak mintát a dizájnereknek.	A figura megálmodója: Thymeo, 4 éves, Belgium

A kampány, amelynek neve Puha játékok az oktatásért, már 12 éve fut, de ez az első alkalom, hogy kisgyerekek rajzai adtak mintát a dizájnereknek.

A figura megálmodója: Thymeo, 4 éves, Belgium

Dia

	A rajzokat szerte a világon élő kisgyerekek készítették és küldték be, hogy a tervezők kiválaszthassák közülük a végső befutókat.	A figura megálmodója: Dora, 7 éves, Egyesült Királyság

A rajzokat szerte a világon élő kisgyerekek készítették és küldték be, hogy a tervezők kiválaszthassák közülük a végső befutókat.

A figura megálmodója: Dora, 7 éves, Egyesült Királyság

Dia


                        	A gyermekrajzok világát visszaadó egyedi plüssök bekerülnek az IKEA áruházak árukészletébe, és megvásárolhatóak lesznek világszerte.
                        	A bal oldali figura megálmodója:You-Chen Wu, 6 éves, Tajvan
                        	A jobb oldali figura megálmodója: Karla, 10 éves, Horvátország

A gyermekrajzok világát visszaadó egyedi plüssök bekerülnek az IKEA áruházak árukészletébe, és megvásárolhatóak lesznek világszerte.

A bal oldali figura megálmodója:You-Chen Wu, 6 éves, Tajvan

A jobb oldali figura megálmodója: Karla, 10 éves, Horvátország

Dia

	Színesek, fantáziadúsak és nagyon aranyosak a rajzok alapján varrt plüssjátékok.	A figura megálmodója: Maja, 8 éves és John, 5 éves, Norvégia

Színesek, fantáziadúsak és nagyon aranyosak a rajzok alapján varrt plüssjátékok.

A figura megálmodója: Maja, 8 éves és John, 5 éves, Norvégia

Dia


                        	Minden egyes eladott plüss után 1 dollár vagy euró kerül jóváírásra automatikusan az árból az UNICEF és a Save the Children számlájára. Az IKEA kampányának célja, hogy minél több adományhoz jussanak a szervezetek.

Minden egyes eladott plüss után 1 dollár vagy euró kerül jóváírásra automatikusan az árból az UNICEF és a Save the Children számlájára. Az IKEA kampányának célja, hogy minél több adományhoz jussanak a szervezetek.

Ezt is szeretjük
Szerző: Kovács Gabriella
Fotó: