Itt a Mattel új, interaktív gyerekjáték-katalógusa (x)
A nagy játékmárkák közül elsőként három különleges, magyar fejlesztésű, interaktív képi és hanghatásokkal ellátott digitális katalógusban mutatja be őszi-téli kínálatát a világ vezető játékgyártója, a Mattel. A papíralapú kiadványokat teljesen leváltó, számítógépre és tabletre optimalizált innovatív változatok nemcsak a környezetet kímélik, de a fogyasztói élményben is új korszakot nyitnak.

- 8 kortalan ruhadarab, ami nem hiányozhat a tavaszi ruhatárból: egyszerűek, mégis felpezsdítik a megjelenést »
- Egyedi tervezésű ruhák narancshéjból és banánrostból: itt nézheted meg az ingyenes divatkiállítást »
- A 32 éves Emma Roberts elsütötte a tavasz legnőiesebb divatirányzatát: ilyen bájos és vidám tud lenni egy színes, virágos ruha »

- Végleg törlődhet a Gmail-fiókod összes levele, ha ezt csinálod: több milliárd ember érintett
- Melyik magyar város látnivalója Gázi Kászim pasa dzsámija? 8 kérdés az ország neves helyeiről
- 3 európai ország, ahova kevés magyar utazik, pedig érdemes lenne: igazi gyöngyszemek
- Jelentős szigorítás várhat az autósokra: sokan elveszíthetik miatta a jogosítványukat
- Fontos változás jön a magyarországi utakon: komoly büntetést kaphat, aki nem tud róla
A katalógusban megjelenő mozgó, világító és hangokat adó Mattel játékok mellett többek között memóriajáték, kirakós vagy digitális színező segíti a márka világának szórakoztató, élménygazdag felfedezését. A számos izgalmas extra mellett az innovatív kiadványok egy-egy interaktív „kedvencek” listát is tartalmaznak: erre a termékek melletti csillagokra kattintva vagy koppintva tehetők rá a játékok.
A nemzetközi, a sztereotípiákat megkérdőjelező trendekkel összhangban az érdeklődési körökhöz igazított katalógusok a „nem csak lányoknak”, a „nem csak fiúknak” és a „nem csak babáknak” alcímet kapták. A kiadványokban megismerhetők többek között a népszerű, valódi autókról mintázott Matchbox kisautók, a több mint 90%-ban újrahasznosított műanyagból készült „Együtt a Földért” Barbie babák vagy a készségfejlesztő, egymással kommunikáló Linkimals állatkák is.

- Az interaktív technológiai megoldásokat alkalmazó kiadványokkal szeretnénk még izgalmasabbá tenni a Mattel játékok megismerése nyújtotta élményt. A katalógusokat elsőként Magyarországon fejlesztettük és mutattuk be, novembertől a cseh és a szlovák piacon is megjelennek majd, jövőre pedig várhatóan további országokban is adaptálják - mondta Török Kata, a Mattel magyarországi brand managere.

Simity Miklós, a technológiai újításokat alkalmazó koncepciót kidolgozó és megvalósító Mika Works alapító-tulajdonosa hozzátette: "Egy olyan korban élünk, amikor az élményalapú megoldásokkal lehet igazán kiemelkedő eredményeket elérni. A katalógus a felhasználói élményre fókuszál, miközben részleteiben is megismerteti a márkákat és a játékokat a gyerekekkel és a szülőkkel. Büszkék vagyunk arra, hogy ezt az újítást Magyarországról indíthatjuk el."

A folyamatosan új extrákkal bővülő, őszi-téli kollekciót bemutató interaktív digitális katalógusok már elérhetőek a Mattel weboldalán.
(Képek forrása: Mattel)