Hatalmas segítség! Az elfoglalt nők életetét nagyon megkönnyíti majd ez a lehetőség

Az online dolgok egyre nagyobb teret hódítanak. (x)

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Bármennyire is jó lenne, nehéz megoldani, hogy a szükséges áruct magadnak termeld ki, épp ezért szükségszerű a vásárlás - akár üzletben, akár piacon, akár online történik meg. Az emberek egyre jobban hajtanak a karriért, a családért, a boldogságért, soha semmire nincs elég idő.

A webshopok nagyban megkönnyítik a dolgod, hiszen gyorsan, otthonról be tudsz vásárolni bármit, ám most itt egy újabb ráadás: a bankkártyás fizetés!

Készpénz vagy kártya?

A kasszáknál sorban állók egyre nagyobb részénél kerül elő fizetéskor a bankkártya, mellyel egy mozdulattal kifizethetik a megvásárolt árut. Az online bevásárlás azért is jó, mert a legtöbb helyen szintén van lehetőség a neten keresztül történő kártyás fizetésre.

Sokszor azonban problémába ütközhetsz, ha online vett árut szeretnél átvételkor kártyával fizetni. Ez sokkal kényelmesebb megoldás, ha nincs nálad pontos összeg, vagy túl nagy címlettel fizetnél a futárnak - ami a sokadik cím után gondot jelenthet -, de az is lehet, hogy épp nincs elegendő készpénz a tárcádban.

Egy tavalyi felmérés is alátámasztja, hogy Magyarországon a bankkártyás vásárlások száma egyre nő, és egyre nagyobb igény van rá utánvétes csomagok szállításánál is. A megkérdezett magánszemélyek 35%-a fizetné mindenképpen bankkártyával az utánvétet, és a webshopok 86%-a is jó ötletnek tartja ezt a szolgáltatást.

Egy megoldás a hibák nélküli csomagküldésre

A GLS Hungary figyelembe veszi a változó igényeket, ezért bevezette az utánvétes csomagoknál a BankCardService szolgáltatást. Ez azt jelenti, hogy ha a csomag feladója engedélyezi ezt a lehetőséget, a címzett ezentúl bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét, a futárnál található mobilterminálon keresztül.

A felmérés azt is kimutatta, hogy az elégedettséget tovább növeli, ha a címzett értesítést kap a várható csomagérkezésről. A GLS szolgáltatásai közt több olyan lehetőség is van, melyeknek az igénybevételével a csomag kiszállításának meghatározott pontjain - például csomagoláskor, csomagindításkor - értesíteni tudják a végső címzettet.

Ilyen szolgáltatás volt eddig a FlexDeliveryService, az SMSService, és a PreadviceService. Újdonság viszont ebben a körben a ContactService szolgáltatás.

Többé nem kerülöd el

Ez nyújtja a legaktuálisabb tájékoztatást, mivel a segítségével a futár a várható kézbesítést megelőző egy órán belül felhívja a címzettet a feladó által megadott telefonszámon: tájékoztatja a várható érkezésről és a csomaghoz kapcsolódó egyéb szolgáltatásokról is - utánvét, átvételre jogosult személy bizalmas csomag esetén -, hogy a címzett felkészülhessen a csomag fogadására.

Egy igazán kényelmes megoldásról van szó, amely nagyban megkönnyíti a csomagküldést, feladótól a címzettig, és segít elkerülni a lehetséges hibákat, például a futár biztosan otthon találja a címzettet, és a csomag nem tér vissza a feladójához. Ennél egyszerűbb még sosem volt a csomagküldés!

A GLS bankkártyás fizetéséről szóló további információkat ide kattintva olvashatod el.
 

Ezt is szeretjük