Ezek nélkül nem megy a fogyás: 6 zsírféle, ami nemhogy nem árt, de használ a plusz kilók ellen
Edd őket naponta!
Gondoltad, hogy vannak jó zsírok?

Ez is érdekelhet

Nahát, mindjárt karácsony! Mit vegyek a gyereknek? (x)

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

„Azt mondták, örökre feküdni fog” (x)

A szabad gyöknek mindent szabad? (x)

Van, amiben nagyon rosszak a magyarok - az utolsó helyen állunk az EU-ban, és ez szomorú

beauty and style

Minden, amit a végleges szőrtelenítésről tudni kell: ezért érdemes most elkezdeni »

A kevesebb néha több: árthat a bőrödnek, ha túl sok kozmetikumot használsz »

Javítja a bőrhibákat és csökkenti a ráncokat: egyszerű házi pakolás krumplival »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A szervezetednek zsírokra éppúgy szüksége van az anyagcsere-folyamatokhoz, mint vitaminokra, ásványi anyagokra. Sőt, bizonyos vitaminok csak zsírral tudnak felszívódni. Az azonban, hogy milyen zsírokat fogyasztasz, és mennyit, már korántsem mindegy. A zsíros húsok, olajban sült ételek nem tesznek jót sem a fogyókúrádnak, sem a bőrödnek, de általában véve az egészségednek sem.

Amik hasznosak a szervezeted számára, azok a telítetlen zsírok, vagyis azok, amelyek vegyületében kevesebb hidrogén található, mint a telített zsírokban. Alább bemutatjuk a legjobb telítetlenzsír-forrásokat, melyekből egy felnőtt ember számára az ajánlott napi mennyiség 4 gramm. Ha naponta egy marékkal fogyasztasz az alábbi növényekből, akkor körülbelül már biztosítottad ezt a mennyiséget. Ha azonban sütéshez, salátaöntethez is használsz jó zsírokat, akkor ezen a mennyiségen érdemes arányosan csökkenteni.

A zsírok mellett ásványi anyagokra is szükséged lesz a fogyáshoz

Ahhoz, hogy az anyagcseréd jól működjön, nem puffadj fel, a szervezetednek több különböző ásványi anyagra van szüksége. Ezekről és a napi szükséges mennyiségekről alábbi cikkünkben tájékozódhatsz.

Ezt is szeretjük