Ezek nélkül nem megy a fogyás: 6 zsírféle, ami nemhogy nem árt, de használ a plusz kilók ellen
Edd őket naponta!
Gondoltad, hogy vannak jó zsírok?

Ez is érdekelhet

Fodrászszalon az otthonunkban: egészséges és gyönyörű haj Panasonic hajszárítókkal (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

beauty and style

Így kezeld a kényes, kombinált bőrt télen: ezek a hatóanyagok tényleg beválnak »

Elképesztően menő kalapok és ékszerek használt holmikból: az idős nő kincset lát abban, amit más kidobna »

Karcsúbb alak 5 perc alatt: szuper tippek, amik nőiesebbé teszik az öltözéket, és elcsalják a plusz kilókat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A szervezetednek zsírokra éppúgy szüksége van az anyagcsere-folyamatokhoz, mint vitaminokra, ásványi anyagokra. Sőt, bizonyos vitaminok csak zsírral tudnak felszívódni. Az azonban, hogy milyen zsírokat fogyasztasz, és mennyit, már korántsem mindegy. A zsíros húsok, olajban sült ételek nem tesznek jót sem a fogyókúrádnak, sem a bőrödnek, de általában véve az egészségednek sem.

Amik hasznosak a szervezeted számára, azok a telítetlen zsírok, vagyis azok, amelyek vegyületében kevesebb hidrogén található, mint a telített zsírokban. Alább bemutatjuk a legjobb telítetlenzsír-forrásokat, melyekből egy felnőtt ember számára az ajánlott napi mennyiség 4 gramm. Ha naponta egy marékkal fogyasztasz az alábbi növényekből, akkor körülbelül már biztosítottad ezt a mennyiséget. Ha azonban sütéshez, salátaöntethez is használsz jó zsírokat, akkor ezen a mennyiségen érdemes arányosan csökkenteni.

A zsírok mellett ásványi anyagokra is szükséged lesz a fogyáshoz

Ahhoz, hogy az anyagcseréd jól működjön, nem puffadj fel, a szervezetednek több különböző ásványi anyagra van szüksége. Ezekről és a napi szükséges mennyiségekről alábbi cikkünkben tájékozódhatsz.

Ezt is szeretjük