70-80 kiló között vagy? A leghatásosabb mozgásformák, ha legalább 10 kilót szeretnél leadni
Végezd heti háromszor a következő mozgásformákat, és azonnal beindul a fogyás!

GettyImages-578633051
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A fogyókúra során a szervezet nemcsak a zsírtartalékokat kezdi lebontani, de az izmokat is, ami az anyagcsere lelassulásához és a fogyás megállásához vagy visszahízáshoz vezethet. 

Ezért érdemes a fogyókúra mellé valamilyen mozgásformát is beiktatni, hiszen az izmok építése segít abban, hogy az ember több kalóriát égessen egy edzés során, így a zsírégetés is maximum fordulatszámon pöröghet.

Zsírgyilkos mozgásformák, ha legalább 10 kiló mínusz a cél

Ha megszabadulnál jó pár kilótól, bizonyára foglalkoztat, hogy melyek a leghatékonyabb mozgásformák, amelyek kímélik az ízületeket, sok kalóriát égetnek, és rövid időn belül látványos változást hoznak.  

A túlsúly nagy plusz terhet ró az ízületekre, így nem mindegy, hogy legalább 10 kiló felesleggel milyen mozgásformát választasz. A következő gyakorlatok látszólag kevésbé izzasztóak, mintha ugrálnod kellene, valójában azonban nagyon sok izmot megdolgoztatnak, mégis kímélik az ízületeket. Nyolc olyan lehetőséget mutatunk, amelyeket a szabadban, az edzőteremben vagy akár otthon, a négy fal között is végezhetsz. 

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

(Képek: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük