Képeken 4 gyakorlat, amitől soha nem fogysz le
Hiába csinálod
Mi kell a fogyáshoz? Hát nem feltétlenül egy kondibérlet oldja meg a helyzetet. Mutatjuk, miért.

Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Christy Turlington Photoshop nélkül: a 49 éves modell gyönyörűbb, mint 20 éve »

Több mint 80 kiló, de nem rejtegeti az alakját: nőies stílus, gömbölyded idomokon »

Szokatlan téli kiegészítő, de hasznos: tényleg létezik az orrtyű! »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hatékony fogyás alapja a megfelelő étrend, ami kis adagokban történő, rostban gazdag és kalóriában szegény étkezést jelent. Ezután következik a rendszeres testmozgás, ám nem mindegy, milyen gyakorlatokat végzel. Lapozd át az alábbi galériát!

Formáld a hátsód!

A fenék területe viszont viszonylag könnyen formálható célzott gyakorlatokkal - persze fontos a csökkentett kalóriatartalmú étrend is. Lapozd át az alábbi képeket, és végezd a gyakorlatokat naponta!

Ezt is szeretjük