Képeken 4 gyakorlat, amitől soha nem fogysz le
Hiába csinálod
Mi kell a fogyáshoz? Hát nem feltétlenül egy kondibérlet oldja meg a helyzetet. Mutatjuk, miért.

Ez is érdekelhet

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

A 14 éves Endike beszélni kezdett (x)

Szorongás, elégedetlenség, magány – hogyan jutottunk el ide és hogyan léphetünk ki belőle?

Sári bíró - az idők változnak, de az emberek valójában nem (x)

Trendi új illat a világhírű Acqua Coloniától - Íme az egzotikus 4711 kölni (x)

beauty and style

Bizarr ékszerdivat tombol idén: már nem a fülbevaló az egyetlen, ami az arcot díszítheti »

A Balenciaga tökélyre vitte az abszurditást: egy ruhareklám, amit politikai plakátok inspiráltak »

Feltölti a bőrt, regenerál és hidratál: urea nélkül elindul a korai bőröregedés »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hatékony fogyás alapja a megfelelő étrend, ami kis adagokban történő, rostban gazdag és kalóriában szegény étkezést jelent. Ezután következik a rendszeres testmozgás, ám nem mindegy, milyen gyakorlatokat végzel. Lapozd át az alábbi galériát!

Formáld a hátsód!

A fenék területe viszont viszonylag könnyen formálható célzott gyakorlatokkal - persze fontos a csökkentett kalóriatartalmú étrend is. Lapozd át az alábbi képeket, és végezd a gyakorlatokat naponta!

Ezt is szeretjük