Zsírapasztó sportok őszre: képeken a 8 legjobb alakformáló mozgás
Bár ősszel egyre több ruhát veszel magadra, azért tarthatod a formád.

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

Divattippek testalkat szerint: ezeket az elveket kövesd, és mindenki a nőt látja meg benned »

Kim Basinger 22 éves lánya tiszta anyja: épp csak merészebben öltözködik »

Mamafarmer nőiesen: ilyen szexi tud lenni nyáron »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha nem csupán a bikiniszezonban érezted fontosnak, hogy formás legyen az alakod, hanem a nyár elmúltával is szeretnéd megőrizni feszes idomaidat, figyelmedbe ajánlunk néhány remek sportot.

A futás, a nordic walking vagy a zumba mind remek választás lehet számodra az őszi hónapokban.

Zsírapasztó sportok őszre

Ha nem izmosodni akarsz, inkább a karcsúsodás a cél, elsősorban kardiómozgásokat érdemes választanod. Ezeknek a sportoknak a lényege, hogy rövid idő alatt megemelik a pulzusszámodat, tested felhevül, anyagcseréd felpörög, és beindulnak a zsírégető folyamatok.

Ehhez azonban az kell, hogy az adott mozgásformát legalább fél órán át végezd. Ennyi idő szükséges ugyanis ahhoz, hogy energiaszükséglet pótlása érdekében tested a zsírsejtekhez nyúljon.

Válassz közülük!

Lapozd át az alábbi galériát, és válogass kedvedre a zsírégető sportok közül. Ha színesíteni szeretnéd az edzésprogramot, érdemes több mozgásformát is aktívan űznöd - hiszen kicsit mindegyik másként hat a testre.

Az étrendre is figyelj!

Bár a kinti hőmérséklet csökkenésével egyre kevesebb friss gyümölcsöt, zöldséget lehet kapni, azért az őszi hónapokban még feltöltheted vitaminraktáraidat szilvával, szőlővel, almával.

Ügyelj a magas rostbevitelre, csökkentsd a vörös húsok fogyasztását, mellőzd a zsíros vagy túlságosan olajos ételeket. És továbbra is fogyassz sok folyadékot - elsősorban víz formájában.

Ezt is szeretjük