Zsírégető, salaktalanító leveskúra
Látványos és gyors fogyás
Megszabadít a salakanyagoktól, ízletes és változatos. A levesdiétában nem csalódhatsz!

Ez is érdekelhet

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Brasch Bence félmeztelenül csábít a mozivásznon (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

beauty and style

Leteszteltük a világ első intelligens arctisztítóját – Eddig te sem tudtad, mi az a tiszta arcbőr »

Porcelánarcot photoshopoltak Claudia Schiffernek: 20 évet leretusáltak róla »

Az ősz legdivatosabb kiegészítője: így viseld tízféleképpen az óriási sálat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Eddig csupán előételként tekintettél a levesekre? Ideje, hogy másként gondolj rájuk, méregtelenítő, fogyást segítő erejükkel ugyanis arra is alkalmasak, hogy diétád főétkezésévé váljanak.

Ha a levesek vitamindús összetevőkből készülnek, ellátnak számos olyan értékes tápanyaggal, mely a zsírégetést is fokozza.

Folyadéktartalmuk a növényi rostokkal együtt hosszú időre csillapítja éhséged, méghozzá anélkül, hogy megterhelné az emésztést. Néhány fajtájukat főzés nélkül is elkészítheted, így még több vitaminhoz jut szervezeted. Változatos ízek, csekély kalóriatartalom: egy hét alatt három kilóval mutathat kevesebbet a mérleg, ha kipróbálod a leveskúrát.

Szabadság az emésztésnek

A magas zsírtartalmú, nehezen feldolgozható táplálékok lassan haladnak át az emésztőrendszeren. Eközben méreganyagok halmozódhatnak fel szervezetedben, melyek zsírpárnákba ágyazódva raktározódnak. Emellett a túlzott sófogyasztás is káros, ugyanis visszatartja a szövetekben a folyadékot, ami szintén kilóid számát növeli. A zöldség- vagy gyümölcsalapú levesek ezzel szemben gyorsan áthaladnak a tápcsatornán, az értékes hatóanyagok így tökéletesen felszívódnak, és ellátnak energiával.

A levesek magas folyadéktartalma valósággal átöblíti a bélrendszert, eltávolítja a lerakódott káros anyagokat, így rövidesen azt tapasztalhatod, hogy megszűnt a puffadás és a kellemetlen teltségérzet. A megnövekedett vitamin- és ásványianyag-bevitel továbbá lendületet ad anyagcserédnek, így beindul a zsírégetés, és új erőre kapnak a kiválasztószervek is.

Természet a tányérodban

A méregtelenítő, karcsúsító levesek alapja a zöldség, illetve a gyümölcs. Gazdag kínálatból választhatsz, hiszen szinte mindegyik fajtájuk ellát az emésztés serkentésére alkalmas rostokkal és a szervezetet tisztító ásványi anyagokkal.

A legjobb, ha a zöldségleveseket többféle nyersanyagból készíted el, mivel a különböző összetevők egymás hatását fokozzák. A gyümölcslevesek esetében a legjobb választást a bogyós, apró magvas termések jelentik, melyek a székrekedést is megszüntetik. Az alma is nagyszerű alapanyag, pektintartalma ugyanis nyugtatja a bélrendszert.

Egy-egy étkezésnél főzés nélkül készített változatokat is fogyaszthatsz: gyümölcsprés vagy centrifuga segítségével ízletes zöldség- és gyümölcsleveseket varázsolhatsz tányérodba. Ilyenkor gazdagítsd a levest néhány szilárdan hagyott darabbal, hogy jóllakottságod hosszabb ideig fennmaradjon.

Hogyan kövesd a diétát?

  • A levesek készítésénél só helyett válaszd a zöldfűszereket. A petrezselyem, a bazsalikom és a majoránna diétád hatását is fokozza.
  • Mindig friss vagy fagyasztott nyersanyagokból készítsd a levest a készen kapható levesporok helyett.
  • Érdemes egyszerre több adagot elkészítened, majd lefagyasztanod, így néhány nap múlva ismét sor kerülhet egy bevált és értékes levesre.
  • Ha laktatóbb fogásra vágysz, ne tésztával gazdagítsd a levest. A megfőtt nyersanyagok egy részét leturmixolva krémes állagú ételt kapsz.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy tányér almaleves egy evőkanál zabpehellyel, fahéjjal.
Tízórai: egy bögre gyümölcs.
Ebéd: egy tányér sárgarépa-fehérrépa-zeller leves, három evőkanál főtt kölessel.
Uzsonna: egy tányér hideg joghurtos uborkaleves.
Vacsora: egy tányér petrezselymes burgonyaleves, egy szelet pirított rozskenyér.

2. nap

Reggeli: egy tányér joghurtos szederleves, egy evőkanál méz, egy alma.
Tízórai: egy körte, három korpás keksz.
Ebéd: egy tányér paradicsomleves három evőkanál főtt, hántolatlan rizzsel, egy szelet lenmagos kenyér.
Uzsonna: egy bögre sárgarépa-paradicsom lé, egy marék dió.
Vacsora: egy tányér burgonyaleves, fél bögre csemegekukorica.

3. nap

Reggeli: egy tányér sárgarépa-cékla leves, fél bögre zabkása.
Tízórai: egy fürt szőlő.
Ebéd: egy tányér kelbimbóleves, egy marék búzacsíra, fél bögre főtt árpa.
Uzsonna: egy bögre narancslé.
Vacsora: egy tányér sárgarépa-fehérrépa-zeller leves, 10 dkg csirkemell, egy szelet pirított rozskenyér.

4. nap

Reggeli: egy tányér joghurtos ribizlileves, két szelet extrudált kenyér uborkaszeletekkel, egy evőkanál méz.
Tízórai: egy alma, három zabpelyhes keksz.
Ebéd: egy tányér sütőtökleves, két teljes kiőrlésű kétszersült.
Uzsonna: egy grépfrút.
Vacsora: egy tányér burgonyaleves, fél bögre hántolatlan rizs, egy evőkanál szezámmag.

Fontos!
A diétát legfeljebb egy hétig tarthatod. Ha éhes maradnál, fogyassz tetszőleges zöldséget és gyümölcsöt. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

5. nap

Reggeli: egy bögre alma-narancs turmix, fél bögre zsírszegény joghurt, három evőkanál müzli.
Tízórai: egy bögre uborka-zeller lé, egy marék napraforgómag.
Ebéd: egy tányér zöldborsóleves három evőkanál hántolatlan rizzsel, egy szelet rozskenyér.
Uzsonna: öt szilva.
Vacsora: egy tányér sárgarépa-cékla leves, fél bögre párolt zöldbab, 10 dkg zsírszegény túró.

6. nap

Reggeli: egy tányér paradicsomleves, egy szelet lenmagos kenyér, két szelet sovány sajt.
Tízórai: egy bögre alma-narancs turmix.
Ebéd: egy tányér burgonyaleves, 15 dkg pulykamell, egy bögre párolt padlizsán.
Uzsonna: fél bögre zsírszegény joghurt, két evőkanál zabpehely.
Vacsora: egy tányér kelkáposztaleves három evőkanál hántolatlan rizzsel, egy szelet rozskenyér, egy paradicsom.

7. nap

Reggeli: egy tányér almaleves egy evőkanál zabpehellyel, fahéjjal.
Tízórai: egy bögre sárgarépa-zeller lé, három korpás keksz.
Ebéd: egy tányér zöldbableves, fél bögre főtt köles petrezselyemmel.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: egy tányér sárgarépa-fehérrépa-zeller leves, 10 dkg csirkemell, fél bögre párolt zöldborsó.

OLVASD EL EZT IS!

finom muzli
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Zsírégető, emésztésserkentő diéta

kaposztas
  • káposzta
  • villámdiéták

6 nap, 3 kiló

Ezt is szeretjük