Zsírégető étrend, ami a combodat veszi célba: feszesítő, méregtelenítő diéta
A combok zsírpárnái és gödröcskéi makacsok, de nem leküzdhetetlenek.

Ez is érdekelhet

Konzervzöldség a konyhatitok nyitja? (x)

Üde illatokkal a kánikula ellen (x)

Hip-hop sztárok és underground DJ-k a Soundon (x)

A Z-generáció leghűbb társa (x)

Napi 8 órában ülőmunkát végzel? 3 tipp, ami a segítségedre lehet! (x)

beauty and style

Szuperlenge, nőies nyári nadrágok farmer helyett: nem lesz bennük meleged »

Az 50 éves Jennifer Aniston egy percet sem öregszik: örökzöld stílusával is megállítja az időt »

Nőies kánikulaszettek a munkahelyre: szellősek, mégsem kihívóak »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A női hormonoknak köszönhetően, különösen, ha ülőmunkát végzel, a zsírpárnák leggyakrabban a csípődre, a fenekedre és a combodra rakódnak le.

A helytelen életmód és a méreganyagok felhalmozódása miatt a kötőszövetek meglazulnak, így a comb formátlan és petyhüdt lesz. Némi izomerősítéssel és egy feszesítő, méregtelenítő étrenddel azonban visszakaphatod lábaid eredeti formáját.

Tisztítsd ki a mérgeket!

A legfontosabb dolog, ha a combjaidat szeretnéd formába hozni, a méregtelenítés.

Ha a sejtek anyagcseréje helyreáll, a szövetek ismét feszessé válnak, a combon lévő gödröcskék eltűnnek, neked pedig szexi, formás futóműveid lesznek.

A leggyorsabb eredményt úgy érheted el, ha a rendszeres mozgás mellett az étrendedre is ügyelsz: tilos a cukor, és csak kis mennyiségben engedélyezett a zsír. Az alkoholt, a kávét és a fekete teát is jobb elkerülni, ha formába akarod hozni a mérgektől elgyötört szöveteket.

Egyél minél több friss zöldséget és gyümölcsöt, az ezekben található rostok és vitaminok ugyanis segítik a szervezet tisztulását.

Fogyassz minden nap legalább egyszer zsírszegény tejtermékeket - a kalcium és a fehérjék szintén fontos szerepet játszanak a méregtelenítő folyamatokban.

Ügyelj a megfelelő folyadékbevitelre, és igyál minden nap zöld teát: a vízhajtó itallal szintén centiket olvaszthatsz le a combodról.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy csipet fahéj, egy bögre bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két répa.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt káposzta.
Uzsonna: egy kis poharas kefir.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamelllsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre spenótsaláta.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

3. nap

Reggeli: egy közepes méretű mazsolás-korpás muffin, egy pohár sovány tej.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt brokkoli.
Uzsonna: egy marék aszalt szilva.
Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, fél bögre lila káposzta.
Tízórai: két kivi.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék liszt nélkül.
Uzsonna: egy bögre ananász.
Vacsora: egy bögre paradicsomsaláta.

5. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy csipet fahéj, egy közepes méretű savanykás alma, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas kefir.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt articsóka.
Uzsonna: egy marék aszalt sárgabarack.
Vacsora: egy bögre hagymasaláta.

Ezt is szeretjük