Így dobj le 10 kilót!
Extra hatékony zsírégető diéta
Végleg meg akarsz szabadulni a makacs kilóktól? Vágj bele diétánkba, és könnyen elsajátíthatod az egészséges táplálkozás alapjait!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj ezektől a tippektől: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Mit viselj, ha nincs mit felvenned? 5 szett fantáziátlan napokra »

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

Erre jó egy melltartó és egy ragasztópisztoly: 3 szuper ötletet mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár már végéhez közeledik, a nyár az egyik legideálisabb időszak a teljes átalakulásra, köszönhetően a kellemes élményeknek, a kikapcsolódásnak, a napsütésnek, melyek mind pozitív gondolkodásra serkentenek, illetve energiával töltenek fel, így szinte garantált, hogy tested is könnyebben alkalmazkodik a változásokhoz. Használd ki a nyár utolsó hónapját, és vágj bele öt hetes diétánkba, mellyel akár 10 kilótól is megszabadulhatsz.

A karcsúság titka: életmódváltás 

A fogyni vágyók a diétákkal szemben általában egy fő elvárást támasztanak, mégpedig azt, hogy minél rövidebb idő alatt minél több zsírpárnától szabadulhassanak meg általuk.

Ezt nem is nehéz elérni egy-egy szigorú villámdiétával, viszont az eredmény csak akkor válik tartóssá, ha gyökeresen megváltoztatod életmódodat, és lemondasz a korábbi, táplálkozással kapcsolatos rossz szokásaidról.

Az egészséges táplálkozás elsajátítása hosszú, ugyanakkor empirikus folyamat, hiszen minden szervezet más és mást igényel, azonban már akkor is óriási lépéseket tehetsz meg a karcsúság felé, ha az alapelveket sajátítod el. Diétánk ebben lesz segítségedre: öt hetes időtartama éppen elegendő arra, hogy az új táplálkozási elveket a gyakorlatban is alkalmazhasd, csökkentett kalóriatartalma és az étrendet felépítő minőségi tápanyagok pedig fokozatos fogyást - heti 1-2 kiló mínuszt - biztosítanak.

Ha úgy érzed, kellő akaraterővel és elszántsággal rendelkezel, a diéta ideje alatt végig követheted a mintaétrendet - ekkor számíthatsz a leglátványosabb eredményre -, viszont azt alapul véve a következő lépések szerint is kialakíthatod új étrendedet.

Zsírégető program öt lépésben

A diétás időszak alatt minden héten mondj le egy-egy súlygyarapító alapanyagról, és helyette építs be egy egészségeset.

Az első héten kezdj nagyobb hangsúlyt helyezni a folyadékbevitelre. Mindennap fogyassz el minimum 2-2,5 liter ásványvizet, gyógyteát vagy frissen facsart zöldség-, illetve gyümölcslevet. A megfelelő mennyiségű folyadék biztosítja tested gyors anyagcseréjét és méregtelenítését.

A második héten csökkentsd ételeidben a sómennyiséget, illetve iktasd ki táplálkozásodból a különféle adalékanyagokat. A só és a mesterséges ételízesítők megakadályozzák a salaktalanító folyamatokat, így gátolják a fogyást. 

A harmadik héten szabadulj meg a kávétól, a szénsavas üdítőitaloktól, illetve felejtsd el a szeszes italok fogyasztását. A kávé magas koffeintartalma ugyan időszakosan felpörget, de többet árt, mint használ, ugyanis vizet tart vissza, ezért vizesedést okoz. A szénsavas üdítők elsavasítják szerveidet, a szeszes italok által pedig még több méreganyag jut testedbe, így ezeket helyettesítsd például zöld teával.

A negyedik hét legyen a szénhidrátok elleni támadás. Iktasd ki étrendedből a fehér lisztes pékárukat, a cukros süteményeket, a tésztákat. Ezeket helyettesítsd rostban gazdag, teljes kiőrlésű termékekkel, melyek nemcsak beleidet tisztítják meg, hanem salaktalanító hatással is bírnak.

Az ötödik héten pedig szó szerint zsírtalaníts. Innentől véglegesen űzd ki konyhádból a zsírban tocsogó ételeket, felvágottakat. A nehezen emészthető vörös húsokat helyettesítsd fehérjében gazdag szárnyas húsokkal, halakkal. A húsos ételek elkészítéséhez használj extra szűz olívaolajat, és próbáld ki a párolás módszerét, mely hatásosan megőrzi a húsok igazi zamatát.

A diéta ideje alatt fogyassz minél több friss nyári zöldséget és gyümölcsöt. Igyekezz színesebben étkezni, hiszen a gyümölcsök és zöldségek színe is hatással van diétád hatékonyságára. A színes gyümölcsök rengeteg értékes vitamint és biológiailag aktív hatóanyagot tartalmaznak. Fehérjeszükségleted kielégítésére nemcsak a húsokat alkalmazhatod: egyél babféléket, csonthéjasokat, magvakat.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: 10 dkg natúr müzli 2 dl szójatejjel és öt szem dióval.
Ebéd: 15 dkg vitaminsaláta idényzöldségekből, 15-20 dkg párolt csirkemell.
Vacsora: két tányér bazsalikomos paradicsomleves két szelet pirított rozskenyérrel.

2. nap

Reggeli: öt darab korpás keksz egy pohár kefirrel, 3 dl frissen facsart narancslé.
Ebéd: 20 dkg vajban párolt lazacfilé 15 dkg párolt spenóttal.
Vacsora: két tányér tárkonyos gombaleves fél bögre cukkinivel.

3. nap

Reggeli: snidlinges omlett három tojásfehérjéből, két darab paradicsommal és két szelet rozskenyérrel.
Ebéd: két tányér hideg gyümölcsleves zsírszegény tejszínnel.
Vacsora: 20 dkg alufóliában párolt tengeri halfilé rozmaringgal ízesítve, 15 dkg párolt zöldség.

4. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyér 10 dkg zsírszegény zöldfűszeres túrókrémmel és két paprikával.
Ebéd: 15 dkg Waldorf-saláta három-négy evőkanál joghurtos öntettel, 15 dkg párolt csirkemellfilé.
Vacsora: két tányér gyömbéres sárgarépa-krémleves.

5. nap

Reggeli: 15 dkg zabkása szójatejjel és 10 dkg áfonyával.
Ebéd: két grillezett zöldséges pulykanyárs fokhagymás-joghurtos szósszal.
Vacsora: egy-két tányér hagymaleves, egy szelet pirítós - olvassz rá zsírszegény sajtot.

6. nap

Reggeli: 20 dkg friss gyümölcssaláta.
Ebéd: két tányér könnyű csirkeleves bőséges zöldséggel.
Vacsora: 25 dkg vajban párolt pisztráng egy bögre répasalátával.

7. nap

Reggeli: 15 dkg zabpehely egy pohár szójajoghurttal és 10 dkg aszalt sárgabarackkal.
Ebéd: 20 dkg tonhalas durumtészta tíz szem olívabogyóval.
Vacsora: 20 dkg currys csirke egy bögre barnarizzsel.

Tízóraira és uzsonnára fogyassz zöldséget és gyümölcsöt tetszőleges mennyiségben. Az étrendben szereplő adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét.

Fontos!
A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

bicikli
  • fitnesz
  • fogyókúrás tippek

Duplázd meg a zsírégetést!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Blog.hu ajánló