7 nap, 4 kiló
Zsírégető, öregedésgátló diéta
Úgy érzed, az utóbbi időben szépséged megfakult, és nem vagy olyan üde, mint korábban? Próbáld ki diétánkat, és méregteleníts kívül-belül!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj ezektől a tippektől: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Mit viselj, ha nincs mit felvenned? 5 szett fantáziátlan napokra »

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

Erre jó egy melltartó és egy ragasztópisztoly: 3 szuper ötletet mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az ókori mondás, miszerint az vagy, amit megeszel, különösen igaz, ha az egészséges táplálkozás és az üde bőr, a csillogó tekintet, a fényes, dús hajkorona, a karcsú vonalak, illetve a kiegyensúlyozott életvitel kapcsolatát vesszük figyelembe.

Tested külső megjelenése nagyban függ attól, hogy mivel táplálod azt belülről, így a testszépítés alapját a naponta elfogyasztott élelmiszerek minősége és mennyisége jelenti. Így hiába költesz vagyonokat a méregdrága kozmetikumokra, a belső szépségből fakadó ragyogást lelki békéden kívül elsősorban az egészséges táplálkozás adja meg.

Hogyan kezdj hozzá?

Amikor csak teheted, fogyassz minél több nyers gyümölcsöt, zöldséget, finomított élelmiszerek helyett pedig válaszd a teljes kiőrlésű lisztből készült péksüteményeket. A nem finomított, natúr élelmiszerek természetes módon tisztítják szervezeted, azon belül is elsősorban emésztőrendszeredet, a sejteket pedig megszabadítják a salakanyagoktól. A bennük található vitaminok, antioxidánsok méregtelenítik a testet, megszépítik a bőrt, valamint megvédenek bizonyos betegségektől is. Ráadásul alacsony kalóriatartalmúak, ami a zsírégető, bőrszépítő diéta szempontjából nem mellékes.

Ha követed diétánkat, mely természetes és egészséges táplálékokra építi étrendjét, a salaktalanító hatásnak és a vízveszteségnek köszönhetően hét nap alatt akár 2-4 kilótól is megszabadulhatsz, emellett bőröd is megszépül, megjelenésed pedig jóval fiatalosabb lesz.

Mivel teheted hatékonyabbá a diétát?

A diéta súlycsökkentő és bőrfiatalító hatását fokozhatod, ha elegendő időt fordítasz alvásra, relaxációra. Mindezek, kiegészítve naponta legalább 30 perces kalóriaégető testmozgással, hatékonyan hozzájárulnak az egészségesebb élethez és a természetes szépséghez.

Mindemellett ne feledkezz meg a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztásról sem: igyál meg minden nap 2-2,5 liter koffeinmentes italt, elsősorban vizet, gyümölcs- és zöldségleveket.

Mintaétrend

Az alábbi étrend körülbelül napi 1500 kalóriát tartalmaz, és biztosítja a szervezet számára az összes létfontosságú vitamint és tápanyagot. Ellátja szervezetedet megfelelő mennyiségű ásványi sóval, antioxidánssal, természetes növényi hatóanyagokkal, továbbá öregedésgátló anyagokkal is.

1. nap

Reggeli: 2,5 dl sovány tej, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy kicsi mandarin.
Tízórai: egy doboz alacsony zsírtartalmú joghurt.
Ebéd: nagy adag spenótsaláta - egy kemény főtt tojás, egy szelet sonka, két gomba, két bögre spenót -, egy bögre friss gyümölcs.
Uzsonna: fél bögre mandula, egy pohár gyógynövénytea.
Vacsora: 10 dkg roston sült hal, hat szál spárga, egy bögre főtt barnarizs, egy alma.

2. nap

Reggeli: 2,5 dl sovány tej, egy müzliszelet, egy narancs.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: 10 dkg roston sült, csíkokra vágott hal és kevés zöldhagyma  - beletekerve egy teljes kiőrlésű lisztből készült pitába -, fél bögre bébirépa, egy körte.
Uzsonna: fél bögre mogyoró.
Vacsora: 10 dkg grillezett csirke paprikacsíkokkal, egy héjában sütött burgonya, egy alma.

3. nap

Reggeli: 2,5 dl sovány tej, fél bögre magas rosttartalmú gabonapehely, fél bögre fekete áfonya.
Tízórai: egy pohár alacsony zsírtartalmú joghurt.
Ebéd: pulykamelles szendvics két szelet magvas kenyérből, egy szelet pulykamellből, fejes saláta és uborkaszeletek tetszőleges mennyiségben.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: 10 dkg durum spagetti paradicsomszósszal, egy bögre brokkoli, egy kivi.

4. nap

Reggeli: 2,5 dl sovány tej, egy kis korpás péksütemény, fél bögre gránátalmalé.
Tízórai: fél bögre pirított mogyoró.
Ebéd: 10 dkg durum-spagetti paradicsomszósszal, fél bögre zeller, egy alma.
Uzsonna: egy narancs.
Vacsora: két bögre vegyes zöldségsaláta, egy alma.

5. nap

Reggeli: 2,5 dl sovány tej, fél bögre magas rosttartalmú gabonapehely, két kivi.
Tízórai: egy tetszés szerinti idénygyümölcs.
Ebéd: tonhalsaláta teljes kiőrlésű kenyérrel - fél konzerv tonhalból, zöldhagymával, borssal -, két szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy alma.
Uzsonna: egy müzliszelet.
Vacsora: 10 dkg grillezett csirke, egy bögre kukoricasaláta babbal.

6. nap

Reggeli: turmix fél bögre sovány tejből, fél doboz joghurtból, 30 ml narancsléből, fél banánból, fél bögre mandulával.
Tízórai: egy doboz sovány joghurt.
Ebéd: 2,5 dl alacsony nátriumtartalmú paradicsomlé, egy bögre spárga-spenót saláta, fél bögre ananász.
Uzsonna: egy narancs.
Vacsora: egy bögre zöldsaláta 30 ml ízlés szerinti salátaöntettel, 10 dkg grillezett csirkemell, egy bögre zöldbab.

7. nap

Reggeli: 2,5 dl sovány tej, fél bögre bogyósgyümölcs.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, egy bögre vegyes zöldsaláta, egy mangó.
Uzsonna: zellerszár tetszőleges mennyiségben.
Vacsora: 10 dkg grillezett csirke, egy bögre főtt barnarizs, egy bögre gyümölcs.

Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát egy hétnél tovább is követheted - hetente fél-egy kiló fogyásra számíthatsz.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!
Blog.hu ajánló