10 laktató tízórai, ami délig eltelít, és segíti a fogyást: ezeket edd, ha túlsúlyod van
Fehérje- és rostdúsak, támogatják az emésztőrendszer munkáját, így tökéletes választások fogyókúrához.

cukkini
Ez is érdekelhet

Fürdőzés még nem volt ilyen izgalmas: Élvezd a nyarat Bükfürdőn! (x)

Operagála - egy romantikus este Vittorio Grigolo sztártenorral (x)

Debrecenben beindult a Nyár! Trópusi kalandok az Aquaticumban (x)

beauty and style

A 90-es években mindenkinek volt, most megint ezerrel hódít a bokalánc: minden szettet feldob »

12 divatszabály, amit a brit királyi család nőtagjainak követniük kell: te lennél a helyükben? »

Újra hódít a falatnyi bandeau top: mutatjuk, itthon melyik darabokra csaphatsz le »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Amikor valaki diéta ideje alatt tízórait válogat, nagyon fontos odafigyelni, hogy valóban laktató ételek kerüljenek a tányérra, hiszen, akárcsak a reggeli, úgy ez is egész napra meghatározza a vércukorszint és az étvágy alakulását.

A farkaséhség leküzdéséhez célszerű olyan ételeket fogyasztani, melyek elnyújtottan biztosítanak jóllakottságot. Hogy mi tartozik ide? Minden, ami elegendő minőségi fehérjét és rostot tartalmaz. Az alábbi diétás tízóraik tökéletesen megfelelnek a célnak.

Ötletek zsírégető tízóraihoz

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy étkezések kihagyásával próbálnak megszabadulni a túlsúlytól, ez a folyamat azonban nagyon könnyen a visszájára fordulhat, és akár súlyos egészségügyi következményekkel járhat. 

Ellenben, ha a diétázó tudatosan fehérje- és rostdús élelmiszerekből állítja össze étrendjét, azzal támogatja az emésztőrendszer munkáját, és hozzájárul a sikeres fogyáshoz. Az alább felsorolt tízóraik ráadásul jóval egészségesebbek is a bolti, fehér lisztes, cukros péksüteményeknél. 

Képek forrása: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük