70 és 80 kiló között vagy? Ezek számodra a legerősebb zsírégető mozgásformák ősszel
Legalább az egyiket próbáld ki az átmeneti évszak ideje alatt.

nagykep?cikkid=164587&kep=futas osz1-lead

Dia

	Meglepően sok, 40 kalóriát égethetsz tíz perc egyszerű sétával, melyhez ideális, szemet gyönyörködtető helyszín biztosítanak ősszel a parkok és az erdők is egyaránt. Ha egy kicsit szeretnéd felpörgetni a zsírégetést, akkor próbáld ki a nordic walkingot is, mely az ízületeket is tehermentesíti, és ugyanennyi idő alatt 74 kalóriát fogyaszt.

Meglepően sok, 40 kalóriát égethetsz tíz perc egyszerű sétával, melyhez ideális, szemet gyönyörködtető helyszín biztosítanak ősszel a parkok és az erdők is egyaránt. Ha egy kicsit szeretnéd felpörgetni a zsírégetést, akkor próbáld ki a nordic walkingot is, mely az ízületeket is tehermentesíti, és ugyanennyi idő alatt 74 kalóriát fogyaszt.

Dia

	A biciklizés az egyik legjobb kardió edzésforma, hiszen mindössze tíz perc alatt, közepes tempóban máris 100 kalóriát égethetsz el. A biciklizés nagy előnye ráadásul a futással szemben, hogy sokkal tovább is kellemesen végezhető, így összességében több kalóriát égethetsz el, ha tovább bírod. A hideg idő érkezéséig még ne tedd el a kerékpárodat, hiszen nagyon sokat fogyhatsz a pedálozástól!

A biciklizés az egyik legjobb kardió edzésforma, hiszen mindössze tíz perc alatt, közepes tempóban máris 100 kalóriát égethetsz el. A biciklizés nagy előnye ráadásul a futással szemben, hogy sokkal tovább is kellemesen végezhető, így összességében több kalóriát égethetsz el, ha tovább bírod. A hideg idő érkezéséig még ne tedd el a kerékpárodat, hiszen nagyon sokat fogyhatsz a pedálozástól!

Dia

	Ha a sétáidat tíz perc kocogással egészíted ki, akkor máris 100-110 kalóriától szabadulsz meg, míg ha a közepes tempójú futást is bírod, akkor 160 kalóriát is elégethetsz ugyanennyi idő alatt. Ez a nagyon intenzív kardió mozgásforma ráadásul csaknem az egész testedet átmozgatja, így magában edzésként és bemelegítésként is kiváló, ha fogyni akarsz.

Ha a sétáidat tíz perc kocogással egészíted ki, akkor máris 100-110 kalóriától szabadulsz meg, míg ha a közepes tempójú futást is bírod, akkor 160 kalóriát is elégethetsz ugyanennyi idő alatt. Ez a nagyon intenzív kardió mozgásforma ráadásul csaknem az egész testedet átmozgatja, így magában edzésként és bemelegítésként is kiváló, ha fogyni akarsz.

Dia

	A napsütéses őszi napokon bátran vidd ki a jógaszivacsot a szabadba! A feszesítő, zsírégető mozgásforma ugyan nem a legizzasztóbb sportok egyike, mégis nagyon intenzíven formálja az alakot, sőt, már a kezdőknek alkalmas egyszerű pózokkal is tízpercenként 50 kalóriát égethetsz.

A napsütéses őszi napokon bátran vidd ki a jógaszivacsot a szabadba! A feszesítő, zsírégető mozgásforma ugyan nem a legizzasztóbb sportok egyike, mégis nagyon intenzíven formálja az alakot, sőt, már a kezdőknek alkalmas egyszerű pózokkal is tízpercenként 50 kalóriát égethetsz.

Dia

	Ha esősre fordulna az idő, akkor sem kell lemondanod a rendszeres mozgásról. Akár egyszerű otthoni gyakorlatokkal is formálhatod az alakodat, vagy beruházhatsz egy konditermi bérletre, mely a tudomány szerint nagyon jó, motiváló hatással bír, amikor éppen szeretnéd ellustálkodni az edzéseket.

Ha esősre fordulna az idő, akkor sem kell lemondanod a rendszeres mozgásról. Akár egyszerű otthoni gyakorlatokkal is formálhatod az alakodat, vagy beruházhatsz egy konditermi bérletre, mely a tudomány szerint nagyon jó, motiváló hatással bír, amikor éppen szeretnéd ellustálkodni az edzéseket.

Ezt is szeretjük
Fotó: