Jobb, mint a futás: 4 zsírgyilkos kardió mozgás, ami nagyon gyorsan formásít
Tudod, hogy ezek a leghatékonyabb edzésformák, ha fogyni szeretnél?

Dia

	Tánctorna	Az aerob típusú mozgásformák remekül fejlesztik az erőnlétet és a hajlékonyságot, a gyorsabb ritmusúak ezenfelül tökéletesek zsírégetésre is. A csoportos edzések pedig garantáltan hatékonyabbak, hiszen egy jó társaság erős motiváló tényező is. Lehet az akár zumba, aerobik, akár egy pörgős latin tánc, egy óra mozgás alatt legalább 600 kalóriától megszabadít.

Tánctorna

Az aerob típusú mozgásformák remekül fejlesztik az erőnlétet és a hajlékonyságot, a gyorsabb ritmusúak ezenfelül tökéletesek zsírégetésre is. A csoportos edzések pedig garantáltan hatékonyabbak, hiszen egy jó társaság erős motiváló tényező is. Lehet az akár zumba, aerobik, akár egy pörgős latin tánc, egy óra mozgás alatt legalább 600 kalóriától megszabadít.

Dia

	Kerékpározás	A kerékpározás aerob, ciklikus mozgásforma, hiszen ugyanazon mozdulatsor ismétlődése váltja ki a hatást, amely oxigén jelenlétében megy végbe. Közben a pulzus nő, a vérkeringés élénkül, valamint a kerékpározás megmozgatja az izmokat, és az ízületeket is jobban kíméli a futásnál. Egy könnyed kerékpározás vagy szobabiciklizés során egy óra alatt 300 kalória ég el, míg a megerőltetőbb spinningnél ez a szám a 700-800-at is eléri.

Kerékpározás

A kerékpározás aerob, ciklikus mozgásforma, hiszen ugyanazon mozdulatsor ismétlődése váltja ki a hatást, amely oxigén jelenlétében megy végbe. Közben a pulzus nő, a vérkeringés élénkül, valamint a kerékpározás megmozgatja az izmokat, és az ízületeket is jobban kíméli a futásnál. Egy könnyed kerékpározás vagy szobabiciklizés során egy óra alatt 300 kalória ég el, míg a megerőltetőbb spinningnél ez a szám a 700-800-at is eléri.

Dia

	Úszás	Kétségtelenül a legegészségesebb edzésforma, hiszen a teljes izomzatot megmozgatja, és aki belevág, már kis idő után nagyon látványos változást érhet el vele. Fejleszti az aerob erőnlétet, a légzőszervek teljesítményét, a víz ellenállása miatt ráadásul sokkal erősebb zsírégető hatással számolhatsz, így ha elfáradsz, érdemes akár csak tovább sétálgatnod is benne. A hatékonyság függ az úszásformától, de még egy könnyebb mellúszással is legalább 600 kalóriától elbúcsúzhatsz óránként.

Úszás

Kétségtelenül a legegészségesebb edzésforma, hiszen a teljes izomzatot megmozgatja, és aki belevág, már kis idő után nagyon látványos változást érhet el vele. Fejleszti az aerob erőnlétet, a légzőszervek teljesítményét, a víz ellenállása miatt ráadásul sokkal erősebb zsírégető hatással számolhatsz, így ha elfáradsz, érdemes akár csak tovább sétálgatnod is benne. A hatékonyság függ az úszásformától, de még egy könnyebb mellúszással is legalább 600 kalóriától elbúcsúzhatsz óránként.

Dia

	Ugrókötelezés	Ez az egyik legegyszerűbb és leghatékonyabb zsírégető edzésforma. Otthon, egyedül is végezhető, nem igényel nagy befektetést, ráadásul 30 perc alatt nagyjából 400 kalóriát égethetsz el a segítségével.

Ugrókötelezés

Ez az egyik legegyszerűbb és leghatékonyabb zsírégető edzésforma. Otthon, egyedül is végezhető, nem igényel nagy befektetést, ráadásul 30 perc alatt nagyjából 400 kalóriát égethetsz el a segítségével.

Ezt is szeretjük
Fotó: