Több kalóriát égetsz vele, mint futással! 4 tornagyakorlat télre
Hideg van a futáshoz? Ezekkel a gyakorlatokkal tuti biztos a zsírégetés és a szálkásodás.

Dia

	Fekvőtámaszból felugrás: egy ilyen gyakorlattal másfél kalória ég el, tehát ha ebből megcsinálsz 50-et, 75 kalóriának mondhatsz búcsút, illetve csökkenti a testzsírt is. Mindezt alig pár perc alatt! Figyelj az egyenletes légzésre, hogy ne fulladj ki!

Fekvőtámaszból felugrás: egy ilyen gyakorlattal másfél kalória ég el, tehát ha ebből megcsinálsz 50-et, 75 kalóriának mondhatsz búcsút, illetve csökkenti a testzsírt is. Mindezt alig pár perc alatt! Figyelj az egyenletes légzésre, hogy ne fulladj ki!

Fotó: Pinterest.com/Popsugar

Dia

	Tabata-felugrás: hajlított terpeszállásból kell felugrani, egy perc alatt majdnem 14 kalória ég el. Ebből 20 másodperc intenzív gyakorlatvégzés, 10 másodpercig pedig kifújod magad, majd újra ismételd. Összesen négy percig végezd. Ez a gyakorlat a mozgást követően is kifejti hatását a testedre: az edzés utáni 30 percben még kétszeres erővel pörgeti az anyagcserét. A tabata nevű edzésről még többet megtudhatsz korábbi cikkünkből.

Tabata-felugrás: hajlított terpeszállásból kell felugrani, egy perc alatt majdnem 14 kalória ég el. Ebből 20 másodperc intenzív gyakorlatvégzés, 10 másodpercig pedig kifújod magad, majd újra ismételd. Összesen négy percig végezd. Ez a gyakorlat a mozgást követően is kifejti hatását a testedre: az edzés utáni 30 percben még kétszeres erővel pörgeti az anyagcserét. A tabata nevű edzésről még többet megtudhatsz korábbi cikkünkből.

Fotó: Pinterest.com/Nicole/Pumps & Iron

Dia

	A magas térdemeléssel futás az iskolai testnevelésórákról ismerős lehet. Most ugyanezt csináld, csak egy helyben. 20 másodperc alatt ugrálj a lehető legtöbbet, ez 6 kalóriát éget el körülbelül. 10-15 kört ismételj belőle.

A magas térdemeléssel futás az iskolai testnevelésórákról ismerős lehet. Most ugyanezt csináld, csak egy helyben. 20 másodperc alatt ugrálj a lehető legtöbbet, ez 6 kalóriát éget el körülbelül. 10-15 kört ismételj belőle.

Fotó: Pinterest.com/Popsugar

Dia

	Mérsékelt intenzitású ugrókötelezéssel - 100-120 ugrással egy perc alatt - 13 kalóriát égetsz el. Ráadásul több izomcsoportot mozgatsz át, mint a kocogással, és az egyensúlyérzéked is hatékonyabban fejlődik.

Mérsékelt intenzitású ugrókötelezéssel - 100-120 ugrással egy perc alatt - 13 kalóriát égetsz el. Ráadásul több izomcsoportot mozgatsz át, mint a kocogással, és az egyensúlyérzéked is hatékonyabban fejlődik.

Fotó: Pinterest.com/The Coveteur
Ezt is szeretjük
Szerző: Jász Virág
Fotó: