7 tipp a garantált fogyáshoz
Diéta nélkül!
A tudósok szerint a fogyáshoz és a jó közérzethez vezető legegyszerűbb út, ha kevesebb zsírt fogyasztasz. Hogy hogyan? A következő módszerekkel!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Jónak hiszed, pedig ártasz vele: 4 dolog, amit ne csinálj, ha fogyni akarsz »

11 divatos frizura félhosszú hajból: csak néhány hullámcsat kell hozzá! »

Néhány gyöngy, és új fényében ragyog a régi, megunt pulóver »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokkal könnyebb lefogyni, mint azt eddig hitted, ráadásul még a kalóriákat sem kell számolgatnod - állítják a szakemberek.

Csupán annyi a lényeg, hogy a táplálékod zsírtartalmát fokozatosan csökkentsd. Ez a trükk segíthet abban, hogy egy kínkeserves diéta nélkül is olyan alakod legyen, amiről mindig is álmodtál.

Amerikában készült összehasonlító tanulmányok egyértelműen bebizonyították: az idegtépő kalóriaszámolgatást nyugodtan elfelejtheted. Azt sem kell tudnod, hogy az adott élelmiszerben mennyi a szénhidrát és a fehérje. A mindent eldöntő anyag ugyanis a zsír. Ha nyomon tudod követni, hogy napi táplálékod mennyi zsírt tartalmaz, és ezt csökkenteni is tudod, akkor gyorsan eljuthatsz az ideális testalkathoz.

A tudósok ezzel kapcsolatban hét szabályt határoztak meg. Akik ezt betartják, jogosan számíthatnak arra, hogy valóban lefogynak!

1. Maximum 1/3 legyen a zsiradék!

Az elfogyasztott napi zsírmennyiség a bevitt kalória maximum 1/3-át teheti ki. Ez azt jelenti, hogy ha egy nap 2100 kalóriát fogyasztasz el, akkor maximum 70 g zsírt vihetsz a szervezetedbe.

Zsírcsapda-stop

Két-három hétig mellőzd a legnagyobb zsírcsapdákat: szalonna - 78%, frikadelle - 66%, mogyoró - 62%, panírozott csirkecomb - 52%, chips - 42%, tonhal olajban - 40%, szalámi - 40%, csokoládé - 40%, mortadella - 33%, pisztácia - 31%, croissant - 27%.

Továbbá csökkentheted a bevitt zsírmennyiséget, ha a tejszínes szószoknál inkább tejet, illetve a salátáknál az olajos öntetek helyett joghurtot használsz.

2. Telített zsírsavak nélkül

Korlátozd a főleg állati eredetű táplálékokban előforduló telített zsírsavak bevitelét.

Nemcsak a koleszterinszintet növelik - így a szívinfarktus veszélyét is egyben -, hanem ezek a zsírsavak okoznak leginkább túlsúlyt is. Ellentétben a telítetlen zsírsavakkal, melyek például az olíva-, bogáncs-, napraforgó- és kukoricacsíra-olajban találhatók.

3. Kételkedj!

Ne bízz meg abban a feliratban, hogy „zsírszegény”. Ezek az élelmiszerek valóban kevesebb zsírt tartalmaznak, de ez még közel sem jelenti azt, hogy csak keveset, vagy egyáltalán nem tartalmaznak zsírt.

4. Kerüld a készételeket!

Csak nagyon ritkán egyél készételeket vagy fagyasztott ételeket. A legtöbb ilyen ételen nincs feltüntetve, hogy mennyi a zsírtartalma, ezért inkább kerüld őket.

5. Édességtilalom

Mondj le az édességekről, bonbonokról, süteményekről, gumicukorról, limonádéról és kóláról. Némelyiknek ugyan csekély a zsírtartalma, ám rengeteg cukrot tartalmaznak, amit a túlsúlyos szervezet pillanatok alatt zsírrá alakít.

6. Csak otthon

A fogyókúra ideje alatt lehetőség szerint kerüld az éttermeket és gyorséttermeket. Az ilyen helyeken sok zsírt használnak, mert az sok ízetlen ételt is képes ízletessé varázsolni.

7. Mozogj!

A fogyás alapképlete: több kalóriát kell leadnod, mint amennyit beviszel a szervezetedbe. Ennek elérésére a legegyszerűbb, ha rendszeresen kitartást igénylő sportnak hódolsz: úszol, futsz-kocogsz, vagy például kerékpározol.

Cikkünk az Ideál Magazin írása alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Blog.hu ajánló