Zöldségekkel a hasi zsír ellen: 5 napos étrend, mínusz egy nadrágméret
A laktató zöldségek a bennük található rostok és zsírégető vitaminok erejével napok alatt karcsúsítanak.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ahogy az idő egyre többször fordul hűvösebbre, előkerülnek a szekrény mélyéről a hosszú nadrágok. Ha csak nehezen tudod begombolni őket, akkor valószínűleg nem a farmerok mentek össze, hanem felszedtél néhány centit a nyáron.

Nem kell teljesen felújítani a ruhatáradat, egy villámgyors zöldségkúrával öt nap alatt lefaraghatsz annyit a hasadról, hogy újra beleférj a nadrágjaidba.

Így fogyasztanak a zöldségek

A kalória- és zsírszegény zöldségek élelmi rostjai segítenek kimosni a felgyülemlett salakanyagokat, megszabadítanak a mérgektől, így újra hatékonnyá teszik az emésztést és az anyagcserét.

A zöldségekben található fruktóz gondoskodik róla, hogy vércukorszinted kiegyensúlyozott maradjon, így a diéta alatt is energikus leszel, és nem lassulnak le a zsírbontáshoz szükséges kémiai folyamatok.

Emellett a zöldségek vízhajtó, méregtelenítő hatása abban is segít, hogy megszabadulj a sejtek között megrekedt víztől, ami kifejezetten a hason, a csípőn, a fenéken és a combokon okozhat fölösleget - tehát azokon a helyeken, amelyek a kritikus pontokat jelentik nadrágválasztáskor.

Az ötnapos villámdiéta alatt egyél naponta legalább háromszor friss vagy párolt zöldséget, és arra is ügyelj, hogy fogyassz elég fehérjét - erre a legjobb, ha sovány húsokat és zsírszegény tejtermékeket is illesztesz az étrendedbe.

Az olajos magok is remek fehérje- és ásványianyag-források, ráadásul a savképződést is visszafoghatod velük.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet pulykamellsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két répa.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre citromos-fokhagymás zöldsaláta.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre alma-zeller saláta.

Fontos!
A diétát legfeljebb öt napig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos, vese- és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy bögre hajdinakása, egy paradicsom.
Tízórai: két répa.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre paradicsomsaláta.

3. nap

Reggeli: egy bögre görögsaláta.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy zellerszár.
Vacsora: egy bögre wokban sült zöldség szójaszósszal.

Karcsúsító rostok

A zöldségekben található rostok hosszú időre eltelítenek, így segítenek lemondani a nassolásról, ráadásul az anyagcserét is felgyorsítják. Ha szeretnél többet megtudni róluk, nézd meg videónkat!

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet pulykamellsonka, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár paradicsomos mártogatóssal.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre uborkasaláta.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy főtt burgonya vegyes salátával.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

5. nap

Reggeli: két főtt tojás, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy paprika.
Tízórai: két répa.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre káposztasaláta.
Uzsonna: 10 dkg zsírszegény sajt.
Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

Ezt is szeretjük