4 kiló mínusz 2 hét alatt: így működik a zöld-fehér diéta
A fehér húsok, tejtermékek és zöldségek fogyasztásán alapuló diéta segít, hogy formába lendülj.

Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Idén cseréld a télikabátot fürdőrucira – Ezért érdemes Thaiföldre utaznod! (x)

beauty and style

3 természetes hajvilágosító módszer, ha télen is napszítta tincseket szeretnél »

Elrontottad a szemsminkedet? Ettől az 1 perces trükktől profi munkának fog tűnni »

A téli szezon legdivatosabb hajszínei és frizurái: a természetes nőiesség a fodrászok új mottója »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár az asszociáció érthető lenne, a diétának semmi köze a futballhoz. Nevét egyszerűen azokról a zöld, illetve fehér színű ételekről kapta, melyeket a fogyókúra során fogyaszthatsz.

Ha nemcsak szeretnél megszabadulni pár fölös kilótól, de úgy érzed, energiaraktáraidat is ideje volna feltankolni, próbáld ki az alábbi étrendet, amellyel akár heti két kilót is leadhatsz.

Így működik a zöld-fehér diéta

A diéta alapját elsősorban tejtermékek, fehér húsok és zöldségek adják. A csirkemell, illetve a hal remek zsírszegény fehérjeforrások, feldolgozásuk nem terheli meg az emésztőrendszert, miközben energiát biztosítanak a szervezet számára.

A tejtermékek közül érdemes az élőflórás natúr joghurtokat, kefireket választanod. Ezek ugyanis támogatják az emésztőrendszer helyes működését, valamint a bennük lévő jótékony hatású baktériumoknak köszönhetően immunrendszered is biztosabban veri vissza a kórokozók támadását.

A zöld színű zöldségek és gyümölcsök klorofillban gazdagok, számos, a szervezet működéséhez szükséges vitamint és ásványi anyagot tartalmaznak. Rosttartalmukból adódóan élénkítik az anyagcserét, és - elegendő folyadékfogyasztás mellett - segítik a méreganyagok távozását a szervezetből.

Amit kerülj!

A diéta ideje alatt mellőzd a feketekávé és tea fogyasztását, valamint hanyagold az alkoholt is - legfeljebb egy-egy pohár fehér bor fogyasztása megengedett. A vörös húsokat és a félkész élelmiszereket pedig felejtsd el!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy adag teljes kiőrlésű müzli tejjel.
Tízórai: egy zöld alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal párolt brokkolival.
Uzsonna: pár szelet puffasztott rizs.
Vacsora: egy adag avokádósaláta.

2. nap

Reggeli: rántotta három tojásfehérjéből, zöldpaprika, egy csésze zöld tea.
Tízórai: két kivi.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell párolt spárgával.
Uzsonna: egy pohár élőflórás kefir.
Vacsora: egy adag spenótsaláta almával.

Fontos!
A fogyókúrát várandós és szoptatós kismamák, emésztőrendszeri megbetegedésben szenvedők ne alkalmazhatják. Mielőtt belefognál a diétába, kérd ki háziorvosod véleményét.

3. nap

Reggeli: egy adag banánturmix.
Tízórai: egy marék kesudió.
Ebéd: spenótos penne - teljes kiőrlésű tésztából.
Uzsonna: egy fürt szőlő.
Vacsora: egy tányér zellerkrémleves.

Ezt is szeretjük