Hallottál már a Whole30 diétáról? Gyors fogyás és semmi éhezés
Ezt a 6 ételt kell enned hozzá
Ne koplalj, edd ezeket az ételeket, és sikerrel lefogysz!

Ez is érdekelhet

Tavaszindító Vásárlási Maraton! (x)

5 tipp, hogy hogyan lendítsd fel a szépségszalonod forgalmát! (x)

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

Bettina fejlődése végre beindult (x)

beauty and style

Szupernőies, de rém egyszerű frizura rövid hajú koszorúslányoknak: ez a minikonty percek alatt elkészül »

Mintha retusálná a fáradtság nyomait, és láthatatlan a bőrön: multifunkciós, hidratáló alapozót teszteltetünk »

A miniszoknya cseppet sem közönséges, ha így viseled: nőies és elegáns is lehet »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A Whole30 diéta a paleo étrend egy szigorított változata, mely egy 30 napos kúrát jelent. Ha a paleo táplálkozást követed, akkor könnyedén beiktathatod ezt az egy hónapos intervallumot, ha nem, akkor egy picit nagyobb kihívás lesz, de ez esetben is megéri kipróbálnod. A 30 napos diéta után sokkal könnyebbnek, energikusabbnak érzed majd magad.

Mennyiben szigorúbb a Whole30? A természetes cukrokat is kizárja, vagyis itt már a méz és a stevia, nyírfacukor sem megengedett, továbbá az alkoholt is teljes mértékben mellőznöd kell. A diétában fogyasztható ételcsoportokat alábbi galériánkban összegyűjtöttük. Nézd végig, és figyelj arra, hogy étrendedben csak ezek az alapanyagok szerepeljenek egy hónapon át!

Zsírrobbantó hasizomgyakorlatok

Ha nemcsak lapos, de feszes és izmos hasat szeretnél a harminc napos diéta végére, akkor végezd hetente legalább három alkalommal az alábbi hasizomgyakorlatokat!

Ezt is szeretjük