Hizlalnak, puffasztanak, és vizet tartanak vissza: nem csak a hasat zsírosítják!
Ezek raknak durva zsírpárnákat a testeden mindenhova.

GettyImages-997355478
Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

Így még valószínűleg nem festetted ki magad: egyszerű segítség, amitől szebb lesz a smink »

Ezek a ronda cipők lesznek az ősz slágertrendjei: nagyon mellényúltak a tervezők »

A 72 éves hölgy elképesztően nőies: nem csinál nagy ügyet az öltözködésből, mégis mindig sikkes »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem csak a cukros üdítők vagy egy tábla csoki hizlal. Vannak olyan ételek is, amiket bár nem gondolsz ártalmasnak, durva centiket ragasztanak rád.

Vizet kötnek meg, ezzel nagyobbnak mutatva például a hasad és narancsbőrösebbnek a combod. Némelyik puffaszt is, és lassítja az anyagcserédet, újabb és újabb zsírpárnák kialakulásának kedvezve ezzel.

Ezeket jobb kerülni

Képeken mutatjuk, miket iktass ki holnaptól!

Képeken 6 étel, amihez a dietetikusok hozzá sem nyúlnak

Ha kizárnád étrendedből a magas sótartalmú, adalékanyagokban gazdag táplálékokat, megmutatjuk, melyekkel érdemes kezdened.

Ezt is szeretjük