Ezek nélkül nem fogysz le! 12 zsírégető vitamin és nyomelem a karcsú alakért
A C-vitamin vagy a magnézium nélkülözhetetlen a fogyáshoz.

Ez is érdekelhet

Egyre népszerűbb Magyarországon a biztonságos látásjavító lézerkezelés: gyors és fájdalommentes (x)

Óriási hazai kezdeményezés a műanyagmentesség mellett, amit imádni fogsz (x)

beauty and style

Hogyan viseld a leggings-t, hogy sikkes legyen? 6 divatos szettet mutatunk »

Sál 25 módon: jól mutatnak, és nem nehéz megkötni őket »

Ezt a képet mentsd le, ha esküvőd lesz: segít a ruhaválasztásban »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A sikeres fogyáshoz fontos a rendszeres testmozgás és a megfelelő táplálkozás. Ám ez utóbbi nem csupán azon múlik, hogy csökkented-e a szervezetbe juttatott szénhidrátok mennyiségét.

Bizonyos mikrotápanyagokra - vitaminokra, ásványi anyagokra és nyomelemekre - is szüksége van a testednek ahhoz, hogy helyesen működjön az anyagcseréd.

A megfelelő zsíranyagcsere

A zsíranyagcsere lényege, hogy a szervezet energiaraktáraiból - melyek elsősorban a csípőn vagy a hason helyezkednek el - a zsírmolekulák az izomsejtekhez szállítódnak. Itt a zsírmolekulák sejten belül, a mitokondriumokban égnek el annak érdekében, hogy a test a működéséhez szükséges energiához jusson.

Ehhez a folyamathoz azonban mikrotápanyagokra van szükség. Ha a táplálkozás során nem veszed fel a zsírégetéshez nélkülözhetetlen vitaminokat és nyomelemeket, akkor a zsír ott marad, ahol volt - a hason, a fenéken és a csípőn.

12 zsírégető vitamin és nyomelem

Lapozd át az alábbi képgalériát, ha szeretnéd tudni, milyen vitaminokra és nyomelemekre van szükséged a fogyáshoz. Ismerd meg azok szervezetre gyakorolt hatását, valamint természetes forrásait.

Mozdulj!

Ahhoz, hogy jó legyen a közérzeted, a vitaminokban és nyomelemekben gazdag táplálkozás nem elegendő. Legalább heti három-négy alkalommal ajánlott sportolnod valamit.

Ha a súlyvesztés a cél, elsősorban az aerob mozgásformák ajánlottak. Iktasd be az életedbe a kocogást, a kerékpározást vagy az úszást. Többet is megtudhatsz a sport zsírégető hatásáról, ha korábbi cikkünkre kattintasz.

Ezt is szeretjük