3 napos béltisztító joghurtdiéta! Puffadás és salakanyagok ellen
Akár 2 kilót is lefogyhatsz, ha kipróbálod ezt az extrahatékony és gyors joghurtdiétát.

Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

Ha válaszolsz erre a 3 kérdésre, tudni fogod, milyen legyen az esküvői sminked »

Olcsó, házi gyanta 3 összetevőből, amitől nem lesz kiütéses az érzékeny arcbőr »

Fázós vagy? 10 megszívlelendő öltözködési trükk télre »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A natúr joghurtban és kefirben található baktériumok jó hatással vannak a bélflórára, és támogatják az immunrendszert is.

De nemcsak az egészséged szempontjából hasznos táplálék a joghurt, akkor is érdemes fogyasztanod, ha fogyni szeretnél.

Karcsúsító joghurtdiéta

Mivel 100 gramm natúr joghurt csak 74 kalóriát tartalmaz, az alacsony kalóriatartalmú ételek közé sorolhatjuk. Ezeket az ételeket  előszeretettel ajánlják a dietetikusok reggelire és vacsorára is, mivel megszüntetik a haspuffadást, beindítják az emésztést, megszabadítanak a bélrendszerben rekedt salakanyagoktól. Sőt, a koleszterinszint csökkentését is elősegítik. Egy háromnapos joghurtdiéta során minden étkezésedben kell, hogy szerepeljen valamilyen élőflórás, nem édesített joghurtféle.

Így kövesd.

Az alábbi mintaétrendet lehet kicsit variálni, de három napig biztos menni fog a betartása. Az étkezés mellett figyelj a bőséges folyadékbevitelre, ami napi 2-3 liter szénsavmentes vizet jelent.

Napi háromszor étkezhetsz, de ha nagyon éhes vagy a fogások között, akkor tízóraira és uzsonnára is fogyaszthatsz egy joghurtot. Akármennyire is kitartó vagy, ne folytasd a diétát öt napnál tovább. Az alacsony kalóriabevitel hosszú távon lassítja az anyagcserét, ráadásul megeshet, hogy a zsír helyett a tested energiaforrásként az izomzatot is elkezdeni lebontani. Azt pedig meg se említsük, hogy milyen ingerült és lusta leszel, ha nem jutsz elég energiához.

Mintaétrend

Első nap

Reggeli: 1 dl natúr joghurt, pár abonett vékony sajtszeletekkel, vajjal.

Ebéd: gyümölcsös omlett joghurttal,
Elkészítés: Válassz szét két tojást; a fehérjét verd habbá, majd keverd hozzá a sárgáját, és kevés kókuszolajon süsd. Az öntethez keverj össze 2 dl natúr joghurtot mirelit málnával, kis nyírfacukorral, illetve citromlével, majd tedd az omlettedre.

Vacsora: csirkesaláta,
Elkészítés: 10 dkg csirkemellet piríts meg kevés - lehetőleg kókusz - olajon, aztán helyezd a salátára, amit a kedvenc zöldségeidből állítottál össze. Öntetnek 1dl joghurtot keverj össze petrezselyemmel, curryvel és rozmaringgal.

Második nap

Reggeli: 1 dl natúr joghurt, 1 szelet korpás kenyér megpirítva, paradicsomszeletekkel, kevés vajjal ,

Ebéd: sült zöldségek joghurtosan,
Elkészítés: Serpenyőben párolj cukkinit, padlizsánt, sárgarépát és egy kis hagymát, majd öntsd le 1dl joghurttal, amit előzetesen keverj össze zöldfűszerekkel és egy kis olajjal.

Vacsora: almás turmix
Elkészítés: Turmixolj össze 30 dkg meghámozott, megtisztított almát 1dl natúr joghurttal és pár csepp édesítővel. Kétszersülttel is fogyaszthatod, de csak egy szelettel.

Harmadik nap

Reggeli: 1dl joghurt, 1 rozsos zsemle uborkával, csirkemellsonkával.

Ebéd: zöldségleves joghurtos krémmel.
Elkészítés: Egy fej kockára vágott hagymát és egy gerezd fokhagymát piríts üvegesre egy kis kókuszolajon. Adj hozzá 20 dkg cukkinit, egy sárgarépát és egy piros - kaliforniai vagy kápia - paprikát. Öntsd fel 2,5 dl húslevessel, főzd össze, majd a végén adj hozzá 0,5 dl natúrjoghurtot, amibe keverhetsz zúzott fokhagymát vagy parmezánt is.

Vacsora: fóliában sült hal/csirke.
Elkészítés: 15 dkg húst sózz meg és fűszerezz, majd helyezd rá egy nagyobb darab alufóliára. Tegyél rá 12 dkg reszelt sárgarépát és karalábét, egy fél felkarikázott póréhagymát és 0,5 dl zöldfűszeres joghurtot. Zárd le a fóliát, majd forró sütőben süsd 15 percig.

Ezt is szeretjük