Ha ezt csinálod, nem lefogyni fogsz, hanem megbetegszel
Erre a hibára nagyon figyelj!
Ha hiszed, ha nem, csinálhatod rosszul is az edzést.

Ez is érdekelhet

Most bárki segíthet a rászorulóknak - Augusztus végéig tart az élelmiszer-gyűjtő akció (x)

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

beauty and style

Nincs ennél szebb körömtrend a szezonban: nőies manikűr szárított virágokkal »

Elképesztő, hogy feldobja az öltözéket egyetlen férfiing: 9 nőies variáció, amit érdemes elsütni »

Bőven 50 felett is irtó dögösek, és taníthatnák a fiatalító frizura titkát: 5 híres nő praktikus, de nőies hajfazonnal »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egyik veszély az, hogy helytelen módszerrel végzed a gyakorlatokat, a másik pedig az, hogy túledzed magadat. Ha úgy gondolod, hogy az a jó, ha intenzív fájdalmat érzel minden porcikádban edzés után, tévedsz. Könnyen rejthet a sajgás ízületi sérüléseket vagy belobbant izomzatot. A bemelegítés mellett nagyon fontos az is, hogy mértékletesen eddz. Ha ugyanis túlzásba viszed, pont az ellenkező hatást éred el - felfrissülés helyett folyamatos fáradtságot, nyugodt szellemi állapot helyett ingerlékeny idegességet. Tested figyelmeztetni fog rá, hogy nem jó érzés neki a káros igénybevétel, és várakozás helyett kellemetlen kötelesség lesz lemenni a terembe. Figyelj a következőkre!

Napi 15 perccel jobban mutatsz a fürdőruhádban

Mutatjuk azt a gyakorlatsort, amely lefaragja a zsírt azokról a helyekről, amelyek főleg nyáron kritikusak egy nő számára.

Ezt is szeretjük