Hamarosan jön a rövidujjúszezon: 9 kemény, de hatásos gyakorlat a csodás karokért és vállakért
Télen könnyen pulcsik alá rejtheted, de a jó idő beköszöntével hamarosan kivillannak a vállak és a karok. Még nincs késő, hogy formába hozd őket!

kar váll edzés súlyzós formáló (5)
Ez is érdekelhet

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

A legropogósabb héjú, legpuhább kifli - A gyerekkorba repít vissza

beauty and style

Halványítják a makacs foltokat, segítik a bőrmegújulást: hatékony krémek pigmentfoltok ellen »

A 71 éves Twiggy ma is bomba formában van: egyszerű szépségtitkait bárki követheti »

Sohasem megy ki a divatból és nyújtja az alakot: az egyenes vonalú szövetkabát egyszerű darabokkal is jól mutat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az egyre enyhébb idő már emlékeztet a tavaszra, hamarosan előkerülnek a pólók, aztán később az ujjatlan felsők.

A váll és a karok szerencsére viszonylag gyorsan alakíthatóak, néhány hét alatt formásabbá teheted őket. 

Vállformáló gyakorlatok

A teljes test edzéséből nem maradhatnak ki a vállakat és karokat erősítő gyakorlatok. A személyi edzők az 50-es sorozatokat ajánlják, de ne ötször tíz elosztásban, hanem 12-10-10-10-8-asban végezd őket. Egy sorozat nagyjából öt percet vesz igénybe, de, ha ennél is kevesebb időd van, a 12-10-8-as, 30-as sorozat is eredményt hoz. Kezdőként nyugodtan válaszd a kisebb súlyokat, és, ahogy nő a teherbírásod, növelheted a nehézséget. Arra azért figyelj, hogy erőt kelljen kifejteni, ha túl könnyű a súly, semmit nem ér.

(Képek: Getty Images Hungary.) 

Ezt is szeretjük