Utoljára az iskolában mozogtál? Akkor ezt a videót látnod kell!
Ha már évek óta nem sportoltál semmit, de szeretnél újra belevágni a mozgásba, akkor ezt nézd meg!

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Szomszéd lányból a végzet asszonya: Margot Robbie átalakulásai »

A legegyszerűbb szemsmink lusta napokra - 3 perc alatt kész »

Kiskutyákra cserélték a virágokat a világ legcukibb esküvői fotózásán »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha sosem sportoltál rendszeresen, vagy már nagyon régen abbahagytad az edzéseket, egyáltalán nem egyszerű újrakezdeni, főleg, ha nincs ötleted, milyen gyakorlatokat lenne érdemes először kipróbálnod. Mutatunk egy videót, ami sokat segíthet az otthoni vagy edzőtermi mozgás elkezdésében.

Az interneten rengeteg segédanyagot találsz, ám nem mindegyik feltétlenül megfelelő az edzettségi szinted számára, így nehéz választani. Ráadásul nem könnyű egy felépített edzést összeválogatni a többféle gyakorlatsor közül, így érdemes meghallgatni, mit mond egy személyi edző a témában.

Így vágj bele kardióval!

Nagyon érdemes egy kis kardióval kezdeni minden edzést, hiszen ezek a mozgások tipikusan jól működnek bemelegítésként. Nemcsak erre jók azonban. Mivel intenzív, sok kalóriát égető edzésről van szó, ezek a mozgásformák nagyon sokat segítenek a zsírégetésben is, sőt, növelik az állóképességedet, így felkészítik a szervezetedet a sportra.

A kardióedzések közös jellemzője, hogy mindegyik meglehetősen egyhangú, ám nem kell, hogy feltétlenül unalmasak vagy megterhelőek legyenek, ha korábban nem mozogtál. A kardió-lehetőségek közül jó választás a futás, a biciklizés és a különböző, erre kifejlesztett kondigépek használata, melyeket akár kombinálva is beiktathatsz az edzésprogramodba megkerülve ezzel a monotonitást.

Nagyon fontos, hogy fokozatosan szoktasd hozzá a szervezetedet ahhoz, hogy ismét rendszeresen mozogsz, így nem veszi el a kedvedet a csalódás, mellyel akkor szembesülhetsz, ha túl nehéz edzést választasz. Hallgasd meg, milyen tippeket ad ezek mellé egy személyi edző, Czanik Balázs a témában!

Ha a videónak megfelelően, több különböző mozgásformára - részben kardióra, részben erőnléti edzésekre - alapozva állítod össze saját edzésedet, akkor a teljes alakodat formálhatod, és akár megduplázhatod a zsírégetés tempóját is.

Könnyű torna a feszes hasért

Ezeket a gyakorlatokat különösen érdemes beválogatnod az edzésprogramodba. Nemcsak egyszerűen elvégezhetőek kezdők számára, de az alakodat is nagyon hatékonyan formálják!

Blog.hu ajánló