Tízezrek fogytak vele: japán banándiéta
1 hét, mínusz 2 kiló
Próbáld ki Hitoshi Watanabe japán gyógyszerész diétás módszerét, és élvezd a hatást!

Ez is érdekelhet

A tökéletes szőrtelenítő módszer a nyárra - Hetekig sima lesz tőle a bőröd (x)

Ez lesz a legmókásabb gyereknapi program a hétvégén - 14 év alatt ingyenes! (x)

Rengeteget spórolhatsz, ha így vásárolsz júniusban - Ezek a legjobb akciók a hónapban (x)

Milyen konyha illik hozzád? Rengeteget spórolhatsz, ha így alakítod át (x)

Nem kerül milliókba, mégis saját medencéd lesz - 10 érv a földfeletti medence mellett (x)

beauty and style

Zöld teás testápoló habot teszteltünk: ez lett a nyári kedvencünk »

Ezt fogjuk viselni idén a vízparton, és nem a fürdőrucira gondolunk: nőies divattippek nyárra »

Meghan Markle az ő ruhájában ment férjhez: mesés kreációk a Givenchy vezető tervezőjétől »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Korábban talán kerülted a banánt a fogyókúra alatt, hiszen kalóriatartalma más gyümölcsökhöz viszonyítva magas, ha pedig egyszerre sokat fogyasztasz belőle, az emésztést is lassíthatja.

Ugyanakkor, ha a megfelelő napszakban eszed, segítheti a súlyvesztést. A reggeli banándiétát Hitoshi Watanabe japán gyógyszerész fejlesztette ki, és a szigetországban óriási sikert aratott az elmúlt években.

Így kövesd a japán banándiétát!

Bár a banánt jellemzően nem tartják diétás gyümölcsnek, érdemes a napodat ezzel indítani. Egyrészt értékes növényi fehérjék, vitaminok és nyomelemek biztos forrása, másrészt gyorsan eltelít, jóllakottságérzést biztosít.

Magas energiatartalmának köszönhetően kellő lendületet ad a napodhoz, biztosítja, hogy ne éhezz meg egy-két óráig. Mivel káliumban gazdag, így vízhajtó hatású, értékes aminosav-összetétele pedig hozzájárul a kalóriák elégetéséhez.

A banán mindemellett olyan enzimeket tartalmaz, melyek segítenek kiegyensúlyozni az anyagcserét, és ahelyett, hogy a szervezeted kalóriákat raktározna, csak az erőnléted fokozódik.

Erre figyelj oda!

Este nyolc óra után már ne egyél, hagyd pihenni az emésztőrendszeredet, így ráadásul könnyebben is alszol majd.

Ne fogyassz alkoholt, zsírban sült ételeket, túl sok sót, édességet. Kerüld a cukros üdítőket, fogyassz szobahőmérsékletű szénsavmentes ásványvizet, illetve gyógyteákat.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, fél bögre zsírszegény joghurt, három evőkanál zabpehely.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, főtt burgonya, bazsalikomos paradicsomsaláta.
Uzsonna: pár szem sárgabarack.
Vacsora: egy tányér tonhalas tésztasaláta.

2. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, fél bögre zsírszegény tej, egy szelet rozskenyér.
Tízórai: pár szem korpás keksz.
Ebéd: 10 dkg grillezett hal görög salátával.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy pohár élőflórás joghurt almadarabokkal.

Salaktalaníts!

Ha szeretnél belefogni egy pár napos salaktalanító kúrába, az alábbi növények segítenek.

3. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, fél bögre ananászlé, három evőkanál müzli.
Tízórai: egy marék málna.
Ebéd: egy tányér spenótos penne.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy cső csemegekukorica.

Ezt is szeretjük