8 természetes étvágycsökkentő: nem éhezel meg fogyókúra közben sem
A diéta elején különösen nehéz elnyomni az étvágyat. Ilyenkor jönnek jól a természetes étvágycsökkentők.

gyomor anatomia
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Egy fogyókúra során az első pár hétben a legnagyobb kihívást az étvágy elnyomása adja, hiszen ilyenkor a testnek hozzá kell szoknia a csökkent energiabevitelhez. Ebben segítenek a különböző természetes étvágycsökkentők.

Persze az étvágyat a rostban és fehérjében gazdag étrend is hamar rendezi. A rostfogyasztás hosszabb teltségérzettel jár, a fehérje pedig jobban laktat. A különböző finomított szénhidrátok - mint amilyen a fehér liszt, fehér rizs és fehér cukor - kiiktatásával pedig a vércukor-ingadozás okozta farkaséhségnek lehet elejét venni.

Természetes étvágycsökkentők

Ha azonban ezek sem elegendőek, számos egyéb olyan étel van, amely étvágycsökkentő hatással bír. Ezek sokat segíthetnek, amikor az embert elkapja az ehetnék, és megakadályozhatják azt is, hogy egy falási rohammal megakasszuk a fogyás egyenletes ritmusát.

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük