7 természetes étvágycsökkentő, amivel órákig nem éhezel meg
Minden köztes étkezéskor eheted
Ízletes és egészséges nassok.

Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Amiért a tej nem jó a bőrnek: tudományosan is igazolva »

Hatékony, házi praktikák korpa ellen: 4 tipp az egészséges fejbőrért »

Bőrápoló olajok kismamáknak striák ellen: gyengéd, de mély ápolást adnak »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Korog a gyomrod reggeli után? Szédelegsz a éhségtől vacsora előtt? Rád tör a falhatnék uzsonnaidőben? Egyszerűen elkészíthető, jó ízű és mindenekelőtt kalóriaszegény ételeket ajánlunk. A képek láttán te is kedvet kapsz ahhoz, hogy a chips és csokoládé helyett áttérj az egészséges nassolnivalókra. Felejtsd el az étvágycsökkentő tablettákat is, és próbáld ki az alábbi egészséges alternatívákat!

Vigyázz, ezek nem diétás ételek!

Vannak olyan ennivalók, amelyek a közhiedelemben fogyókúrásként terjedtek el. Lehet, hogy te is oda sorolod őket, pedig hizlalnak. Ellenőrizd a tudásod!

Ezt is szeretjük