Brutális mennyiségű kalória ég el: 10 gyakorlat, ami a teljes testedet megmozgatja
Az utóégető hatáson keresztül érnek el látványos eredményt.

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Palvin Barbi talán sosem volt még ennyire formás: dögösebb fürdőruhában, mint valaha »

Nagyon csajos az új hajszíntrend: mindenki megfordul utána az utcán »

9 karcsúsító ruhafazon, ami tökéletes homokóra alakot varázsol - Észbontóan nőiesek! »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyásban nem csak azért segít rengeteget a mozgás, mert miközben az edzést végzed, sok kalóriát égetsz. A rendszeres torna segít, hogy kevés izmot veszíts, amiből következően nem lassul az anyagcseréd, és nem csökken a tested kalóriaigénye.

Ha erősítő edzésekkel támogatod az étrend hatását, akkor ennél is hatékonyabb lehetsz. Ezek ugyan, amíg csinálod őket, kevesebb kalóriát használnak el, mint a kardió típusú mozgások, mégis, az utóégető hatás miatt érdemes időt szánni rájuk.

Amikor erősítesz, terheled az izmokat, így azokon apró, mikroszkopikus repedések keletkeznek. Ezeket a testednek a pihenés napjai alatt regenerálnia kell, ami kalóriát igényel. Minél több helyen zajlik egyszerre az utóégés, annál több energiára van hozzá szükség, ezért megéri az edzések során nemcsak arra a testterületre fókuszálni, amit fogyasztani vagy formálni akarsz.

Gyakorlatok a teljes test edzéséhez

A következő gyakorlatok mindegyike egy vagy több nagy izmot mozgat, erősít, együtt pedig szinte a teljes testedet megmozgatják. Végezd őket heti egy-két alkalommal más edzésekkel felváltva, vagy iktasd be közülük a kedvenceidet - akár a személyi edződ segítségével - egy egyéni tervbe.

A gyakorlatok többsége nem egyszerű, ha úgy érzed, nem sikerül szabályosan végezni őket, akkor inkább ezzel kezdd. Tarts a sorozatok között nagyjából öt-tíz másodperc szünetet. Csináld mindegyik gyakorlatból eleinte háromszor a megadott ismétlésszámot, majd a harmadik héttől kezdődően ezt emeld négy sorozatra. Körülbelül hat hét után a folyamatos fejlődés érdekében érdemes más gyakorlatokkal tovább haladnod. Próbáld ki mindegyiket!

Blog.hu ajánló