Velük fogyhatsz télen! A szezon 7 alacsony glikémiás indexű étele
Az aszalt szilva vagy a kivi a jobb választás, ha fogyni akarsz?

Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

Ha válaszolsz erre a 3 kérdésre, tudni fogod, milyen legyen az esküvői sminked »

Olcsó, házi gyanta 3 összetevőből, amitől nem lesz kiütéses az érzékeny arcbőr »

Fázós vagy? 10 megszívlelendő öltözködési trükk télre »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A glikémiás index fogalma hosszú ideig csak a cukorbetegek számára volt érdekes, ám az elmúlt években a fogyókúrázók és az inzulinrezisztenciával küzdők is elkezdtek odafigyelni rá. A glikémiás index egy szám 0 és 100 között, mely a táplálékokat az alapján sorolja alacsony - 55 alatti -, közepes - 56-69 közötti - vagy magas - 70 feletti - kategóriába, hogy milyen hirtelen emelik meg a vércukorszintet.

Az alacsony glikémiás indexű táplálékok fogyasztása hosszabb időn át tartó teltségérzetet biztosít, nem okoz vércukorszint-ingadozást, ezáltal nem kell tartanod a hirtelen rád törő szénhidrát-éhségtől. Töltsd ki a az alábbi kvízt, és kiderül, mennyire vagy képben az egyes élelmiszerek glikémiás indexét illetően.

Velük fogyhatsz télen! A szezon 7 alacsony glikémiás indexű étele

7 kérdéses játék

1. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Sütőtök
  • Birsalma
  • Főtt csicsóka
/1 találat Következő kérdés

2. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Datolya
  • Főtt cékla
  • Savanyú káposzta
/2 találat Következő kérdés

3. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Narancs
  • Aszalt szilva
  • Banán
/3 találat Következő kérdés

4. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Aszalt sárgabarack
  • Puffasztott rizs
  • Dió
/4 találat Következő kérdés

5. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Mangó
  • Kukoricapehely
  • Mandula
/5 találat Következő kérdés

6. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Mazsola
  • Lila káposzta
  • Fehér rizs
/6 találat Következő kérdés

7. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Ananász
  • Pattogatott kukorica
  • Kivi
/7 találat Eredmény
/7 találat - összesen:
Ezt is szeretjük