Velük fogyhatsz télen! A szezon 7 alacsony glikémiás indexű étele
Az aszalt szilva vagy a kivi a jobb választás, ha fogyni akarsz?

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

A rövid dzseki az új divat: ilyen sokféleképpen viselheted »

Narancsbőrös a fenekük, mégis irtó dögösek: 5 híresség, akinek Photoshop nélkül hepehupás a bőre »

7 nyári ruhadarab, amit még nem kell elraknod: kora ősszel is szükséged lesz rájuk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A glikémiás index fogalma hosszú ideig csak a cukorbetegek számára volt érdekes, ám az elmúlt években a fogyókúrázók és az inzulinrezisztenciával küzdők is elkezdtek odafigyelni rá. A glikémiás index egy szám 0 és 100 között, mely a táplálékokat az alapján sorolja alacsony - 55 alatti -, közepes - 56-69 közötti - vagy magas - 70 feletti - kategóriába, hogy milyen hirtelen emelik meg a vércukorszintet.

Az alacsony glikémiás indexű táplálékok fogyasztása hosszabb időn át tartó teltségérzetet biztosít, nem okoz vércukorszint-ingadozást, ezáltal nem kell tartanod a hirtelen rád törő szénhidrát-éhségtől. Töltsd ki a az alábbi kvízt, és kiderül, mennyire vagy képben az egyes élelmiszerek glikémiás indexét illetően.

Velük fogyhatsz télen! A szezon 7 alacsony glikémiás indexű étele

7 kérdéses játék

1. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Sütőtök
  • Birsalma
  • Főtt csicsóka
/1 találat Következő kérdés

2. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Datolya
  • Főtt cékla
  • Savanyú káposzta
/2 találat Következő kérdés

3. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Narancs
  • Aszalt szilva
  • Banán
/3 találat Következő kérdés

4. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Aszalt sárgabarack
  • Puffasztott rizs
  • Dió
/4 találat Következő kérdés

5. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Mangó
  • Kukoricapehely
  • Mandula
/5 találat Következő kérdés

6. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Mazsola
  • Lila káposzta
  • Fehér rizs
/6 találat Következő kérdés

7. Melyiknek alacsonyabb a glikémiás indexe?

  • Ananász
  • Pattogatott kukorica
  • Kivi
/7 találat Eredmény
/7 találat - összesen:
Ezt is szeretjük