6 zsírégető tavaszi sport: mennyit fogyhatsz velük valójában?
A túrázás, a kerékpározás vagy a futás amellett, hogy remek időtöltés, a fogyásban is segít.

Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Idén cseréld a télikabátot fürdőrucira – Ezért érdemes Thaiföldre utaznod! (x)

beauty and style

3 természetes hajvilágosító módszer, ha télen is napszítta tincseket szeretnél »

Elrontottad a szemsminkedet? Ettől az 1 perces trükktől profi munkának fog tűnni »

A téli szezon legdivatosabb hajszínei és frizurái: a természetes nőiesség a fodrászok új mottója »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az első tavaszi napsugarak bizonyára téged is kicsalogatnak a szobából. Ha eddig nem is volt rá különösebb igényed, most jó eséllyel szükségét érzed majd némi sportnak. Lapozd át a galériát, és nézd meg, hány kalóriát égethetsz el az alábbi mozgásformákkal. Az energiamennyiség 60-70 kilogramm súlyú nők esetében értendő.

Jól futsz?

Kattints az alábbi videóra, ha szeretnéd tudni, hogy megfelelő-e a testtartásod futás közben!

Ezt is szeretjük