6 zsírégető tavaszi sport: mennyit fogyhatsz velük valójában?
A túrázás, a kerékpározás vagy a futás amellett, hogy remek időtöltés, a fogyásban is segít.

Ez is érdekelhet

3 ok, hogy miért legyen úti célod Hajdúszoboszló (x)

Családi programajánló: irány a Tereza, irány Mexikó! (x)

Márciustól még több kedvezmény vár: csak a PIN-kódod kell hozzá (x)

Fedezd fel a gőzállomást, mellyel a vasalás gyorsabb, mint valaha! (x)

beauty and style

Meghan Markle és Kim Kardashian ugyanarra a trükkre esküszik: ettől olyan hibátlan a bőrük »

Magyar modellre figyel a világ: a 23 éves lányról lélegzetelállító képek készültek »

3 tévhit a házasság első évéről: senkinél sem törvényszerűek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az első tavaszi napsugarak bizonyára téged is kicsalogatnak a szobából. Ha eddig nem is volt rá különösebb igényed, most jó eséllyel szükségét érzed majd némi sportnak. Lapozd át a galériát, és nézd meg, hány kalóriát égethetsz el az alábbi mozgásformákkal. Az energiamennyiség 60-70 kilogramm súlyú nők esetében értendő.

Jól futsz?

Kattints az alábbi videóra, ha szeretnéd tudni, hogy megfelelő-e a testtartásod futás közben!

Ezt is szeretjük