Szénhidrátszegény vacsorák a diétához: egészen reggelig nem éhezel meg
Nem fog hiányozni a tévé előtt a pattogatott kukorica.

spenotos csirke
Ez is érdekelhet

Fürdőzés még nem volt ilyen izgalmas: Élvezd a nyarat Bükfürdőn! (x)

Operagála - egy romantikus este Vittorio Grigolo sztártenorral (x)

Debrecenben beindult a Nyár! Trópusi kalandok az Aquaticumban (x)

beauty and style

Jennifer Aniston teste 50 évesen is álomszép: tudatos étrenddel bárkinek lehet ilyen »

Könnyű, 5 perces nyári frizura: kényelmes, és nem lesz benne meleged »

Házi lábápoló maszk bőrkeményedés ellen: hidratálja és puhítja a sarkakat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha fogyni szeretnél, egyáltalán nem mindegy, mit eszel vacsorára, ugyanis ez nagyban befolyásolja, hogy a nap hátralévő részében még megéhezel-e, sőt, az ilyenkor bevitt tápanyagok számos folyamatban vesznek részt a szervezetben.

Túlzottan későn enni egyáltalán nem jó ötlet, de ez nem azt jelenti, hogy este 6 vagy 8 óra után már ne lenne szabad. Mutatjuk, milyen ételeket érdemes válogatni a tányérra a nap utolsó étkezése során!

Szénhidrátszegény vacsora

Érdemes vacsorára olyan dolgot enni, ami után már nem éhezel meg. Éppen ezért javasolt kerülni a gyors felszívódású szénhidrátokban gazdag ételeket, mert ezek hirtelen megdobják a vércukorszintet, ám annak visszaesésével, kicsivel később újra megéhezel. Ilyenek a fehér lisztben és cukorban gazdag fogások, melyeket jobb, ha kerülsz végig, nem csak esténként. A lassú felszívódású, rostokban gazdag, komplex szénhidrátok azonban sokkal enyhébb hatással bírnak, így hosszabban laktatnak. Ezek vacsorára is beleférnek például zöldségek vagy teljes kiőrlésű kenyér formájában.

Fontos, hogy a rostok mellé fehérje és némi egészséges zsír is kerüljön a tányérra. Ettől szintén laktatóbb lesz a fogás, sőt, a protein elengedhetetlen az izmok fenntartásához és az edzés utáni regenerálódáshoz is. Próbálj ki a következő ötletek közül néhányat vacsorára, és észre fogod venni, mennyivel könnyebben fogysz és izmosodsz majd!

Ezt is szeretjük